X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 08 اردیبهشت 1403
تعداد بازدید خبر : 38
تاریخ ثبت : شنبه, 08 اردیبهشت,1403 | 03:25 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 08 اردیبهشت,1403 | 02:08 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت,1403 | 03:25 ب.ظ

جداسازی کودکان از خانواده‌های کارگران مهاجر در انگلیس

  • جداسازی کودکان از خانواده‌های کارگران مهاجر در انگلیس

سیاست جدید دولت انگلیس جداسازی کودکان و فرزندان از خانواده های کارگران مهاجر است که این مسئله آسیب های فراوانی را بر خانواده های مهاجران تحمیل می کند.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، یک سازمان حمایت از کارگران مهاجر، نسبت به سیاست جدید دولت انگلیس مبنی بر جلوگیری از به همراه آوردن کودکان و همسران کارگران مهاجر به بریتانیا، قانوناً اقدام نمود.

این سازمان اعتقاد دارد این سیاست انگلستان درخصوص کارگران مهاجر در حوزه مراقبت های اجتماعی، «خانواده‌ها را از هم می‌پاشد».

به گفته این سازمان، کارگران مهاجر باید بین زندگی خانوادگی با فرزندان و همسران خود یا به دست آوردن شغلی به عنوان مراقب بهداشتی یا اجتماعی در انگلیس یکی را انتخاب کنند و آنها نمی توانند هر دو را باهم داشته باشند. این در حالیست که کمبود نیروی کار مراقبت های اجتماعی در انگلیس موضوعی بسیار نگران کننده است.

این سازمان استدلال می کند که سیاست دولت انگلیس به دلایل مختلف از جمله جنسیت و نژاد، تبعیض آمیز بوده و نیازهای کارگران بخش مراقبت در آن در نظر گرفته نشده است. بر اساس این سیاست، کارگرانی که می‌خواهند به بریتانیا بیایند با یک انتخاب دشوار روبرو هستند: شغل، یا زندگی با فرزندان و همسران خود، زیرا قوانین جدید امکان تحقق هر دو باهم را نمی دهد.

در موارد متعدد، به این کارگران مهاجر گفته شده است که از زمان وضع قوانین جدید باید بریتانیا را ترک کنند، و فرزندانشان هم اجازه ندارند به عنوان افراد تحت تکفل خود در بریتانیا بمانند. قوانین جدید انگلیس در حال حاضر خانواده ها را از هم می پاشد و تأثیر آن بر بخش مراقبت گسترده تر فاجعه بار خواهد بود.


 

ارسال نظر: