X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 فروردین 1403
تعداد بازدید خبر : 45
تاریخ ثبت : دوشنبه, 27 فروردین,1403 | 02:39 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 27 فروردین,1403 | 02:25 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 27 فروردین,1403 | 02:39 ب.ظ

انتقاد یک گروه حقوق بشری‌ از ناکامی و عقب ماندگی مهدکودک های انگلیس

  • انتقاد یک گروه حقوق بشری‌ از ناکامی و عقب ماندگی مهدکودک های انگلیس

یک گروه حقوق بشری از سیستم مراقبت از کودکان در انگلیس به شدت انتقاد کرد و آن را در حال شکست و عقب‌مانده توصیف کرد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، یک مؤسسه خیریه بریتانیایی که به موضوع برابری جنسیتی و حقوق زنان می‌پردازد، از سیستم مراقبت از کودکان در انگلیس انتقاد کرده و آن را در حال شکست و عقب‌مانده خواند.
 

 انجمن فاوست (Fawcett Society) در انگلیس اعلام کرد که مهدکودک‌های انگلیسی از چند جهت با شکست مواجه شده است: مقرون به صرفه بودن، کیفیت و سطح هزینه‌های عمومی.
 

این یافته‌ها تأییدی از هشدارهای متعددی است که درباره وضعیت مهدکودک‌های انگلیس منتشر شده است.

نتایج پژوهش‌ها نشان داده که یک‌سوم از والدینی که کودک خردسال دارند، می‌گویند برای تأمین هزینه‌های مهدکودک فرزندشان با چالش روبه‌رو هستند، مهدکودک‌ها می‌گویند که برنامه‌های دولت برای رایگان شدن مهدکودک تحقق ناپذیر است.


همچنین یک چهارم از یک میلیون مادر انگلیسی که فرزند خردسال دارند می‌گویند به دلیل مشکل مالی در تأمین هزینه‌های مهدکودک از شغل خود استعفا داده‌اند.  
 

جمیما اولچاوسکی، مدیر اجرایی انجمن فاوست، در این باره به گاردین می‌گوید: «مهدکودک‌های انگلیس یکی از گران‌ترین مهدکودک‌ها در جهان است و کارآمد نیز نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که 85 درصد از مادران برای یافتن مهدکودکی که با محل کارشان سازگار باشد، با چالش روبه‌رو هستند و از هر 10 نفرشان، یک نفر به دلیل مشکل مهدکودک فرزند، از شغل خود کناره‌گیری می‌کند.»

 

ارسال نظر: