X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 فروردین 1403
تعداد بازدید خبر : 94
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 14 فروردین,1403 | 02:43 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 13 فروردین,1403 | 10:00 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 15 فروردین,1403 | 04:56 ب.ظ

پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در مجامع بین‌المللی توسط مرکز وکلای قوه قضائیه

  • پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در مجامع بین‌المللی توسط مرکز وکلای قوه قضائیه

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در یادداشتی بر پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی تاکید کرد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی تاکید کرد.
 

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در یادداشتی نوشت:

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


در روز‌هایی که رژیم اشغالگر قدس مقدمات سقوط تاریخی خود و طناب دارِ اذنابش را فراهم میکند، و در آستانه روز بزرگ قدس، باز هم خون مردانی از سلسله دریادلان تاریخ را بر زمین ریخت تا دیوانگیِ پیش از سقوط خویش را بیش از پیش به رخ همگان بکشد…!
 

امروز ما سربازان عدالت و حقیقت در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، بر خود وظیفه میدانیم تا ریشه کنی این غده سرطانی، از طریق نهاد‌های بین المللی و داخلی پیگیر محاکمه و مجازات این حاکمیتِ مجعول و برچیده شدنِ این رژیم فاسد، تروریست و جنایتکار باشیم.

ان شاء الله

 

« الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا»

 

روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، نیز نوشت:
 

باردیگر رژیم ددمنش و سفاک رژیم صهیونیستی در جهت جبران غیرقابل امکان شکست های مفتضحانه خود در برابر ایستادگی و صبر مقدس مردم غیور غزه و قدرت مبارزه جبهه مقاومت، در اقدامی خارج از تمامی اصول اخلاقی و انسانی و پروتکل های حقوقی و بین المللی با حمله موشکی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه موجب شهادت چندتن از سرداران رشید سپاه پاسداران و مستشاران نظامی کشورمان گردید.
 

این دست اقدامات سقوط این رژیم منحوس به پایان عمرنامشروعش را بیش از پیش سرعت بخشیده است؛ اما این موجب سکوت و عدم واکنش متناسب با خوی وحشیانه این غده سرطانی و حامیانش نخواهد بود.


درهمین راستا مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ضمن محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی آمادگی کامل خود در تبعیت از تصمیمات رهبرمعظم انقلاب و حمایت از اقدامات سپاه پاسداران را اعلام می دارد و با تمام توان پیگیر اقدامات حقوقی خود در مجامع بین المللی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی خواهد بود.
 

درآستانه شب قدر، شهادت سرداران رشید اسلام در سپاه پاسداران و مستشاران نظامی و هیئت همراهشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و ملت غیور ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال آزادی مردم فلسطین و تمامی مظلومان جهان از ظلم و جور مستکبران را مسألت داریم.


 

ارسال نظر: