X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 06 فروردین 1403
تعداد بازدید خبر : 85
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 07 فروردین,1403 | 12:40 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 06 فروردین,1403 | 12:02 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 07 فروردین,1403 | 12:40 ب.ظ

یانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در محکومیت اقدام تروریستی مسکو

  • یانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در محکومیت اقدام تروریستی مسکو
انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه اقدام تروریستی در شهر مسکو روسیه را محکوم کرد.

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حمله تروریستی روز جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳، ۱۳۷ کشته و بیش از ۱۵۴ مجروح بر جای گذاشت. مقامات روسیه اعلام کرده اند که یازده نفر را در این ارتباط بازداشت کرده اند که غالب این بازداشت شدگان اتباع غیرروسی وابسته به گروه تروریستی داعش هستند.

داعش یا هر گروه تروریستی دیگری که در این اقدام دست داشته باشند تفاوتی در این واقعیت ایجاد نمی‌کند که تروریسم حد و مرزی ندارد و کشتن انسان‌های بیگناه برای رسیدن به مقاصد سیاسی و مالی، به امری عادی برای تروریست‌ها بدل شده است. اعترافاتی که از عاملین این حادثه منتشر شده، بر این امر صحه گذاشته و نشان می‌دهند که این افراد تنها برای دریافت مبالغ مالی اقدام به کشتار غیرنظامیان نموده‌اند.

دیگر واضح و مشخص شده است که تروریسم در دنیای امروز، تنها ابزاری برای رسیدن آمران این اقدامات وحشیانه به مطامع سیاسی و اقتصادی خودشان می باشد. در نتیجه، با افشای دست های پشت پرده این اقدامات، قدمی اساسی در اجرای عدالت در قبال این جنایت های برداشته می‌شود.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با محکوم نمودن این حادثه، و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و بازماندگان این حادثه و با گرامیداشت یاد قربانیان ترور در شهر مسکو و دیگر اماکن در جهان و با آرزوی شفای عاجل مجروحان، از تمامی فعالان حقوق بشر در جهان می خواهد تا تروریسم را در هر شکل و شیوه ای محکوم نموده و با تلاش برای افشای پشت پرده این جنایت های ضدبشری، زمینه برچیده شدن این اقدامات انسانی از جوامع بشری را فراهم آورند.

برچسب ها: تروریسم, مسکو
ارسال نظر: