X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 08 اسفند 1402
تعداد بازدید خبر : 162
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 08 اسفند,1402 | 02:39 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 08 اسفند,1402 | 07:33 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 08 اسفند,1402 | 04:30 ب.ظ

خودسوزی و جان باختن عضو نیروی هوایی ارتش آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین

  • خودسوزی و جان باختن عضو نیروی هوایی ارتش آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین
عضو نیروی هوایی ارتش آمریکا در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن در حمایت از مردم بی دفاع غزه و فلسطین، دست به خودسوزی زد و در نهایت در بیمارستان جان باخت .
 
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، پلیس آمریکا اعلام کرد که یکی از نیرو‌های فعال نیروی هوایی ارتش این کشور که در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی خودسوزی کرده بود، بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.


آرون بوشنل ۲۵ ساله که اهل شهر ویتمن در ایالت ماساچوست بود بعدازظهر یکشنبه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن اقدام به خودسوزی کرد. بوشنل در زمان نزدیک شدن به سفارت رژیم صهیونیستی به صورت زنده از رسانه اجتماعی توییچ به صحبت درباره وضعیت غزه پرداخت و گفت: دیگر در نسل‌کشی (در غزه) شریک نخواهم بود.
 

بوشنل مهندس فناوری اطلاعات در حال آموزش در ارتش آمریکا بود. این عضو نیروی هوایی در ماه می ۲۰۲۰ وارد آموزش‌های اولیه ارتش آمریکا شده و فارغ التحصیل درجه یک و بالاترین کلاس شد. وی در نهایت با جدایی از خانوداده‌اش در شهر سن آنتونیو ایالت تگزاس مستقر شد.


بوشنل در زمان مرگش به‌عنوان مهندس توسعه و عملیات نرم‌افزاری کار می‌کرد. آرون بوشنل ۲ ساعت پیش از اینکه حوالی ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی اقدام به خودسوزی کند، آخرین پیام خود را در فیس‌بوک منتشر کرد.


وی در پیام خود نوشت: بسیاری از ما دوست داریم از خود بپرسیم «اگر در دوران برده‌داری یا آپارتاید زندگی می‌کردم، چه کاری انجام می‌دادم؟»؛ «اگر کشورم مرتکب نسل‌کشی می‌شد، چه کار می‌کردم؟».این پیام شامل پیوندی به یک پخش زنده توییچ بود که او به زودی از آن برای پخش مخالفت خود با جنگ غزه و پایانش به جهان استفاده کرد.

 

بوشنل در ابتدای این پخش زنده گفت: سلام؛ نام من آرون بوشنل است. من یکی از اعضای فعال نیروی هوایی آمریکا هستم و دیگر در نسل‌کشی شریک نخواهم بود. من در آستانه انجام یک اقدام شدید اعتراضی هستم، اما در مقایسه با آنچه که مردم در فلسطین از سوی استعمارگران خود تجربه کرده‌اند، اصلا افراطی نیست.


این عضو نیروی هوایی آمریکا زمانی که خود را به آتش کشید فریاد زد: فلسطین را آزاد کنید. وی به‌طرز شگفت‌انگیزی حدود ۴۵ ثانیه در همان حالت ایستاده بود تا در نهایت به زمین افتاده و دچار سوختگی شدید شد که در نهایت در بیمارستان این خلبان آمریکایی جان باخت.



 

ارسال نظر: