X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آذر 1402
تعداد بازدید خبر : 169
تاریخ ثبت : شنبه, 18 آذر,1402 | 02:34 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 15 آذر,1402 | 10:28 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 22 آذر,1402 | 02:47 ب.ظ

دهها کشته در حمله رژیم صهیونیستی به دیرالبلح

  • دهها کشته در حمله رژیم صهیونیستی به دیرالبلح

گزارش ها حاکی از کشته شدن ده ها نفر در حمله به شهر دیرالبلح در مرکز غزه است. 

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، بنا بر اعلام رئیس بیمارستان محلی و خبرنگار آسوشیتدپرس در غزه، ده‌ها فلسطینی در حمله اسرائیل به خانه‌های پناهجویان در شهر دیرالبلح در مرکز غزه به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش گاردین، دکتر ایاد الجابری، رئیس بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح روز سه شنبه 14 آذر به رویترز گفت: در یک ساعت گذشته 45 نفر در اثر بمباران رژیم صهیونیستی به خانه های سه خانواده در دیرالبلح شهید شده اند.

به گفته خبرنگار آسوشیتد پرس، فیلم‌های موجود از صحنه های زنده، زنانی را نشان می‌دهد که از طبقه بالایی خانه‌ای که به پوسته های بتونی تقسیم شده بود، فریاد می‌کشیدند. در لاشه‌های زیرین، مردان، جسد پای کودکی را از زیر تخته‌ای کنار خودروی در حال سوختن بیرون کشیدند. در بیمارستان مجاور، پزشکان سعی می کردند یک پسر و دختر جوان را که خون آلود و بی حرکت روی برانکارد بودند، احیا کنند.

همچنین، به گزارش رویترز، روز سه شنبه 14 آذر، اسرائیل به مدرسه ای در خان یونس که صدها آواره در آن پناه گرفته بودند، حمله کرد.

خبرنگار رویترز در ادامه گفت: در نتیجه ی این بمباران، بیمارستان ناصر مملو از کشته و زخمی شد. در این بیماریتان، مجروحان روی زمین غرق در خون بودند. حمزه البرش که در نزدیکی مدرسه زندگی می کند، گفت: «آنچه در اینجا اتفاق می افتد غیرقابل تصور است. حمله اسرائیل همه افراد را تحت تأثیر قرار می دهد».


 

ارسال نظر: