X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1402
تعداد بازدید خبر : 167
تاریخ ثبت : یکشنبه, 23 مهر,1402 | 11:39 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 23 مهر,1402 | 08:00 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 23 مهر,1402 | 11:39 ق.ظ

نمایندگی ایران در سازمان ملل: مسئولیت جنایات رژیم صهیونیستی برعهده سازمان ملل و شورای امنیت است

  • نمایندگی ایران در سازمان ملل: مسئولیت جنایات رژیم صهیونیستی برعهده سازمان ملل و شورای امنیت است

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل از رویکرد این سازمان و شورای امنیت در قبال جنایات رژیبم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اگر جنایت‌های جنگی و نسل‌کشی آپارتاید اسرائیل فورا متوقف نشود، وضعیت ممکن است از کنترل خارج شود و عواقب گسترده‌ای را رقم بزند که مسئولیت آن بر عهده سازمان ملل، شورای امنیت و کشور‌هایی است که شورا را به سمت بن‌بست هدایت می‌کنند.


دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل پیشتر نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره تحولات اخیر در فلسطین، اعلام کرد: اقدام‌های قاطعانه فلسطین دفاعی کاملا مشروع در برابر هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایت‌های شنیع رژیم نامشروع صهیونیستی است. اقدام‌های قاطعانه فلسطین دفاعی کاملا مشروع در برابر هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایت‌های شنیع رژیم نامشروع صهیونیستی است.

 
این نمایندگی همچنین تاکید کرد: ما قاطعانه در حمایت بی‌دریغ از فلسطین ایستاده‌ایم، اما در این واکنش فلسطین دخالتی نداریم، زیرا این واکنش تنها توسط خود فلسطین اجرا شده است. موفقیت عملیات حماس به این دلیل بود که این عملیات غافلگیرکننده بود و همین عامل سبب شد تا بزرگ‌ترین شکست سازمان‌های امنیتی اسرائیل رقم بخورد. این رژیم می‌خواهد شکست خود را به قدرت اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی ایران نسبت دهد. برای آن‌ها (اسرائیل) خیلی سخت است که در جوامع اطلاعاتی گفته شود که از یک گروه فلسطینی شکست خورده‌اند.


 

ارسال نظر: