X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1402
تعداد بازدید خبر : 168
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 25 مرداد,1402 | 09:05 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 25 مرداد,1402 | 07:01 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 25 مرداد,1402 | 09:05 ق.ظ

بیانیه انجمن حمایت از قربانیان ترور درباره حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)

  • بیانیه انجمن حمایت از قربانیان ترور درباره حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)
انجمن حمایت از قربانیان ترور در پی واقعه تروریستی در شاهچراغ(ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، انجمن حمایت از قربانیان ترور درباره حادثه حمله تروریستی شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

وَمَن یَقۡتُلۡ مُؤۡمِنٗا مُّتَعَمِّدٗا فَجَزَآؤُهُۥ جَهَنَّمُ خَٰلِدٗا فِیهَا وَغَضِبَ ٱللَّهُ عَلَیۡهِ وَلَعَنَهُۥ وَأَعَدَّ لَهُۥ عَذَابًا عَظِیمٗا

و هر کس به عمد مؤمنى را بکشد، کیفرش دوزخ است که در آن ماندگار خواهد بود؛ و خدا بر او خشم مى گیرد و لعنتش مى‌کند و عذابى بزرگ برایش آماده ساخته است (سوره نساء آیه ۹۳)

دژخیم ترور بار دیگر جنایت آفرید و با دست ناپاک خود در بارگاه منور احمد بن موسی علیهما السلام زائران و خادمان آن حرم مطهر را به تیر ظلم و ظلمت به خون کشید و قلب امتی را داغدار کرد.

ما خانوادگان آسیب دیده از ترور (انجمن حمایت از قربانیان ترور) این اقدام ناقض تمام موازین اخلاقی، انسانی و دینی را محکوم می‌کنیم و از مسوولین و نهاد‌های ملی و بین المللی می‌خواهیم با تعقیب عاملان و آمران و حامیان این قبیل اقدامات غیر انسانی به هر نام و بهانه‌ای که صورت می‌گیرد پایانی بر ارتکاب چنین جنایاتی ترسیم کنند.

ملت صلح‌جو و خیرخواه ایران بار‌ها و بار‌ها مظلومانه قربانی ایادی ترور بوده است و  آثار این جنایات را که در رسانه‌ها چند روزی دنبال می‌شود سال‌ها و نسل‌ها بر جسم و جان آسیب دیدگان مستقیم و غیر مستقیم آن تجربه کرده است.

بی‌شک وجدان‌های آگاه می‌دانند که چه اندیشه‌ها و سرمایه‌هایی چنین ظلمی را رقم می‌زنند و در محکمه الهی ظالمان بی پاسخ نخواهند ماند؛ و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون

انجمن حمایت از قربانیان ترور
 

ارسال نظر: