X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 تیر 1402
تعداد بازدید خبر : 132
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 28 تیر,1402 | 06:55 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 28 تیر,1402 | 05:10 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 31 تیر,1402 | 11:13 ق.ظ

آغاز به کار کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان

  • آغاز به کار کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان
مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان را برگزار می‌کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، آیین گشایش سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان «برنامه ریزی در موضوعات راهبردی» روز چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۴۰۲ در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

این کارگاه با حضور «سید علی کاظمی» معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، «غلامعباس ترکی» معاون دادستان کل کشور، «محمد عباسی» معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور و خانم «ناندو» معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل در ایران، معاونین دادستان‌های استان‌ها و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌های سراسر کشور به عنوان مرجع متناظر استانی حقوق کودک برگزار شد.

قرار است در این کارگاه سه روزه، موضوعات مهمی از جمله شناسایی چالش‌های راهبردی و عملیاتی در حمایت از کودکان، ضرورت تحول در رویکرد‌های حمایتی نسبت به اطفال و نوجوانان در گام دوم انقلاب، نقش مرجع ملی و مراجع استانی در انسجام بخشی فعالیت‌های حقوق کودک و... مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دبیر مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری در کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان گفت که هدف، ائتلاف و شبکه‌سازی بین مراجع متناظر استانی و تقویت ارتباط آن‌ها با نظام قضایی کشور است.

ارسال نظر: