X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402
تعداد بازدید خبر : 38
تاریخ ثبت : یکشنبه, 24 اردیبهشت,1402 | 12:02 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 21 اردیبهشت,1402 | 11:36 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 24 اردیبهشت,1402 | 12:02 ب.ظ

افشای چهره واقعی آمریکا هدف اصلی کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر است

  • افشای چهره واقعی آمریکا هدف اصلی کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر است
دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برملاکردن چهره واقعی آمریکا در مساله حقوق بشر و به چالش کشیدن آن به همراه ترویج حقوق بشر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهداف این کنفرانس است.
به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوب‌علی برجی در این همایش اظهار کرد: برای برگزاری این همایش ۱۰ عنوان هدف پیش‌بینی شده که یکی دیگر از آنها ارائه ادبیات حقوق بشر اسلامی در برابر ادبیات حقوق بشر آمریکایی و همچنین نشان دادن چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر است.

وی بیان کرد: در این همایش ۲ محور اصلی نقض داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی حقوق بشر و همچنین مقابله نظری و ساختاری به لحاظ تمدنی با حقوق بشر پیگیری می‌شود.

برجی تصریح کرد: برای محور اولین همایش ۲۱ زیر محور و برای محور دوم آن نیز ۱۲ زیر محور تعریف و مشخص شده که ساختار کمیته علمی آن با ۲۱ نفر از اساتید حقوق ق و حقوق بین‌الملل تشکیل شده است.

دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، افزود: کمیته‌های تخصصی و کمیته علمی در قالب ۱۰ کارگروه در این این کنفرانس طراحی و برنامه ریزی شده و بیش از ۲۰۰ مقاله علمی از طریق فراخوان و سایت برای این کنفرانس ارسال شده است.

وی ادامه داد: مقالات ارسالی از دانشجویان و طلاب ۱۰ ملیت مختلف و بیشترین آن از کشور افغانستان بوده که بیشترین آنها دانشجویان و طلاب جامعه المصطفی العالمیه کشور هستند.

برجی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های مختلف تعدادی از مقالات به عنوان مقالات برتر انتخاب شده که در این کنفرانس ارایه خواهد شد.

دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: بیش از ۴۰ پیش نشست برای این کنفرانس در کشورهای مختلف از جمله هند و افغانستان با محوریت اصلی همایش برگزار شده است.

در این همایش مهمانانی از کشورهای لبنان، مصر، سوریه، یمن، ترکیه، بحرین، روسیه، افغانستان، تاجیکستان و تونس حضور داشتند.


ارسال نظر: