X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 179
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 10 اسفند,1401 | 03:11 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 10 اسفند,1401 | 10:46 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 10 اسفند,1401 | 03:11 ب.ظ

قتل ۲ کودک آمریکایی در تگزاس

  • قتل ۲ کودک آمریکایی در تگزاس
یک زن اهل تگزاس آمریکا پس از قتل دو فرزند خود اجساد آنها را پنهان کرد.
به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که یک زن اهل تگزاس آمریکا، پس از خفه کردن فرزندانش در وان حمام، جسد آن‌ها را زیر خانه همسایه محکوم به زندان خود پنهان کرد.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، یک زن اهل هیوستون ایالت تگزاس در پی اعتراف به قتل دو فرزندش در سال ۲۰۱۶ به ۴۰ سال زندان محکوم شد.

دادستان منطقه هریس به تازگی از امضای توافق با «شبورا لاتیس توماس»، ۷ سال پس از وقوع جنایت خبر داد؛ براساس توافق مذکور، این زن آمریکایی در ازای اعتراف به قتل دو فرزندش به ۴۰ سال زندان محکوم شد.دادستان منطقه هریس، گفت: این توافق بدان معناست که فرد مذکور امکان ارائه درخواست تجدیدنظر و این پرونده نیازی به شهادت اعضای خانواده ندارد.

طبق گزارش‌ها، «شبورا» در سال ۲۰۱۶، نخست دختر ۵ ساله خود را در وان حمام غرق کرد و جسدش را روی تخت گذاشت؛ «شبورا» سپس پسر ۷ ساله اش را به حمام برد و وی را نیز خفه کرد. «شبورا لاتیس» روز بعد، اجساد فرزندان خود را در سطل زباله پشت خانه گذاشت و به محل کارش رفت.

براساس اعلام دادستانی منطقه تگزاس، «شبورا»، چون قادر به خارج کردن اجساد از شهر نبود، تلاش کرد تا آنان را در خاک پنهان کند، اما موفق نشد؛ به همین دلیل آن‌ها را به زیر خانه همسایه محکوم به زندانش انداخت.

وی سپس به یکی از دوستانش اعتراف کرد و قصد فرار از شهر را داشت اما از سوی دوستش به پلیس معرفی شد. لاتیس یک پسر ۱۲ ساله نیز داشت که در روز جنایت در خانه حضور نداشت و در سال ۲۰۱۲ به دلایل اخلاقی به طور موقت حضانت بچه‌های خود را از دست داده بود.

در سال ۲۰۰۱ نیز یک زن اهل هیوستون تگزاس، ۵ فرزند ۷ ساله تا ۶ ماهه خود را در وان حمام خانه خفه کرده بود.او در سال ۲۰۰۶ در نهایت بیگناه شناخته شده و به بیمارستان روانی منتقل شد.


برچسب ها: حقوق بشر, آمریکا
ارسال نظر: