X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 07 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 157
تاریخ ثبت : یکشنبه, 07 اسفند,1401 | 03:24 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 07 اسفند,1401 | 10:40 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 07 اسفند,1401 | 03:24 ب.ظ

کسب سود هنگفت شبکه‌های سوءاستفاده جنسی از کودکان در آلمان

  • کسب سود هنگفت شبکه‌های سوءاستفاده جنسی از کودکان در آلمان

شبکه‌های سوءاستفاده و استثمار جنسی کودکان در آلمان در حالی در مسیر کسب سود حرکت می‌کنند که دولت آلمان همچنان آمار درستی از کودکان قربانی ندارد.

 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سوءاستفاده و استثمار جنسی کودکان در آلمان در میانه هیاهوی برلین درباره پیشگامی در حقوق کودکان، یک واقعیت موجود است؛ در حالی که سوءاستفاده جنسی از کودکان یک جنایت با درجه بالا در آلمان است، اما موارد سوءاستفاده از کودکان در این کشور به طور نگران کننده‌ای در حال افزایش است، زیرا آلمان در محافظت از کودکان خود در برابر جنایات استثمار جنسی و سازمان‌هایی که آن را اداره می‌کنند، شکست می‌خورد.
 

اگرچه دولت آلمان تلاش دارد با نادیده گرفتن این بحران و ارائه آمار مربوط به آن، بحران مذکور را تقلیل دهد، اما کودکان در آلمان با نرخ قابل توجهی قربانی سوءاستفاده و استثمار جنسی می‌شوند. محققان و کارشناسان می‌گویند که آماری که پلیس آلمان در این موضوع ارائه می‌دهد نسبت به مواردی که پلیس از آن‌ها بی اطلاع است، بسیار اندک به حساب می‌آید.


کارشناسان تخمین می‌زنند که در خشونت جنسی علیه کودکان از هر ۱۵ تا ۲۰ مورد تنها یک مورد شناسایی شود. این بحران اشکال مختلفی دارد؛ به عنوان مثال، به گزارش بی کی آی، انتشار، کسب، نگهداری و تولید تصاویر خشونت جنسی علیه کودکان در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰۸.۸ درصد افزایش داشته است؛ ضمن این که انتشار تصاویر سوءاستفاده از خردسالان نیز در همین بازه زمانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
 

اما آن چه بسیار نگران کننده شده، رشد فعالیت شبکه‌های سیاه سوءاستفاده و استثمار جنسی کودکان در آلمان است. طبق گزارش دویچه وله، شبکه‌های سوءاستفاده جنسی از کودکان در فضای آنلاین در حالی توسط پلیس نابود می‌شوند که بلافاصله از جایی دیگر در همین فضا سر بر می‌آورند.


پلیس آلمان گزارش داد که در ۲۰۲۱، این نهاد نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی در جرایم سوءاستفاده جنسی از کودکان  را ثبت کرده است و تعداد موارد ثبت شده رسمی خشونت جنسی و جرایم مستهجن در آلمان ده سال است که در حال افزایش است و مبتنی بر شبکه‌های سازمان یافته است.


در مورد بهره کشی جنسی از کودکان در آلمان نیز آمار هولناکی وجود دارد؛ بر اساس گزارش ویژه اداره پلیس جنایی فدرال (BKA) در اواخر ماه مه ۲۰۲۱، ۴۹ کودک روزانه بی‌رحمانه مورد استثمار قرار می‌گیرند و قربانیان خشونت جنسی در آلمان در سال ۲۰۲۱ هستند. به گفته مقام‌های آلمانی، یک یا دو دانش آموز در هر کلاس در مدارس آلمان قربانی نوعی خشونت جنسی هستند.

 

برچسب ها: کودکان, آلمان
ارسال نظر: