X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 21 آبان 1401
تعداد بازدید خبر : 838
تاریخ ثبت : شنبه, 21 آبان,1401 | 03:17 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 21 آبان,1401 | 10:10 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 21 آبان,1401 | 03:17 ب.ظ

غریب آبادی: مدعیان دفاع از حقوق بشر، صلاحیت پرچمداری ندارند

  • غریب آبادی: مدعیان دفاع از حقوق بشر، صلاحیت پرچمداری ندارند

غریب آبادی گفت: متاسفانه امروزه حقوق بشر بیش از هر زمان دیگری سیاسی شده است. ما شاهد هستیم کشورهایی که خودشان را پرچمدار دفاع از حقوق بشر تلقی می کنند، بطور مشخص آمریکا و برخی از کشورهای غربی، در حد گسترده ای ناقض حقوق بشر در قلمرو خودشان یا در سایر کشورها هستند و این کشورها به هیچ وجه از نظر ما صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.

 

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در گفتگو با خبرنگاران رسانه های ایرانی در نیویورک، اظهار داشت: اخیرا به دنبال اغتشاشاتی که در داخل جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، این کشورها مجددا ندای حمایت از حقوق بشر مردم ایران سرداده اند.

وی افزود: این مردم، همان مردمی هستند که زندگی میلیونها نفر از آنان، در اثر تحریم های یکجانبه ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر جدی قرار گرفته است. همان تحریم هایی که کشورهای اروپایی اگر واضعان آن ها نبوده اند، اما همواره این تحریم ها را اجرا کرده اند.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هزاران نفر از مردم بیگناه ما در جریان بیماری کرونا به دلیل نرسیدن واکسن و دارو در اوایل این بیماری همه گیر جان خود را  به دلیل تحریم های یکجانبه غیرقانونی و ظالمانه و عدم انتقال پول از طریق کانال های مالی از دست دادند.

 

فایل های پیوستی
ارسال نظر: