X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مهر 1401
تعداد بازدید خبر : 192
تاریخ ثبت : دوشنبه, 25 مهر,1401 | 11:45 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 25 مهر,1401 | 11:42 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 25 مهر,1401 | 11:45 ق.ظ

هشدار معلمان انگلیسی: واتساپ کودکان مدرسه را در معرض محتوای مخرب قرار می دهد

  • هشدار معلمان انگلیسی: واتساپ کودکان مدرسه را در معرض محتوای مخرب قرار می دهد

معلمان بریتانیایی با اعتراف به ناتوانی در مقابله با عناصر مخرب رسانه های اجتماعی خواستار هوشیاری بیشتر والدین هستند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، گاردین به اعتراف معلمان در مورد ناتوانی در مقابله با عناصر مخرب رسانه های اجتماعی اشاره می کند و اینکه آنها خواستار هوشیاری بیشتر والدین هستند. این گزارش به اظهار یکی از معلمان دبیرستان ایالتی در غرب لندن می پردازد که می گوید: «به عنوان یک مدرسه، ما قادر به ردیابی افراد مشکوک و مجرمی که محتوای غیراخلاقی یا خشونت امیز در پلت فورم های دانش اموزی مدارس را ارسال می کنند نیستیم.»

پلیس انگلیس نیز با صدور بیانیه ای از والدین خواست که از کارهایی که فرزندانشان در اینترنت انجام می دهند بیشتر آگاه باشند و به آنها گفت که حداقل سن استفاده از واتس آپ در بریتانیا، 16 سال است، بنابراین فرزندان آنها نباید در آن حضور داشته باشند.

این معلم دبیرستان ایالتی در غرب لندن می گوید والدین بسیاری از دانش‌آموزان انگلیسی را خوب نمی‌خوانند و لذا نظارت بر پیام‌ها را دشوار می‌سازد و به هر حال فرهنگ و رفتار عامیانه‌ای که فرزندانشان به‌صورت آنلاین استفاده می‌کنند اغلب «غیرقابل تشخیص» است.

دبیر کل اتحادیه ملی آموزش و پرورش انگلیس نیز می گویذ: «این وضعیت، یادآوری وحشتناکی است از آسیب‌هایی که هم از نظر روحی و هم جسمی از طریق دسترسی جوانان به محتوای بدون واسطه ایجاد می‌شود.» این معلم در پایان گفت تماشای پورنوگرافی آنلاین دیدگاه پسران را در مورد رابطه جنسی تحریک می کند و آزار جنسی در مدارس را چند برابر افزایش می دهد. این ایده که مدارس به نوعی می توانند همه چیز را کنترل کنند، حقیقت ندارد. مدارس برای آن منابع ندارد و معلمان آموزش ندیده اند. اخاذی، خشونت و قلدری برای کودکان 11 سال به بالا به راحتی به صورت آنلاین پنهان می شود. از هیچ کدام راه گریزی نیست فضای امنی وجود ندارد. وی همچنین به عقیده تمام همکاران خود، واتس آپ را برای نوجوانان «سمی» توصیف کرد و گفت که والدین برخوردار از نوجوانان کوچکتر باید آن را ممنوع کنند.

 

ارسال نظر: