X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 08 مهر 1401
تعداد بازدید خبر : 180
تاریخ ثبت : شنبه, 09 مهر,1401 | 11:00 ق.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 08 مهر,1401 | 06:55 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 09 مهر,1401 | 11:00 ق.ظ

کنعانی: تاریخ رژیم آپارتاید صهیونیستی پر از ترور، قتل‌عام، شکنجه و کشتار کودکان است

  • کنعانی: تاریخ رژیم آپارتاید صهیونیستی پر از ترور، قتل‌عام، شکنجه و کشتار کودکان است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به شهادت کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست گفت که تاریخ رژیم آپارتاید اسرائیل پر از ترور، قتل‌عام، شکنجه و کشتار کودکان است.

 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، ناصر کنعانی با اشاره به ادامه کودک‌کشی‌های رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: از «محمد الدره» تا «ریان سلیمان»، تاریخ رژیم آپارتاید اسرائیل پر از ترور، قتل‌عام، شکنجه و کشتار کودکان است.
 

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: ریان و سایر کودکان شهید فلسطینی، قربانیان «سکوت عادی‌سازی» و «مدعیان دروغین حقوق بشر» هستند.


"ریان یاسر سلیمان"، کودک هفت ساله فلسطینی روز پنجشنبه هنگامی که نظامیان ارتش اسرائیل در شهرکی واقع در جنوب شرقی بیت لحم او را تحت تعقیب قرار داده بودند از بلندی سقوط کرد و به شهادت رسید.


شاهدان در این رابطه اظهار داشتند: نظامیان ارتش اسرائیلی دانش آموزان مدارس را در حین بازگشت به منازلشان تعقیب کردند که این امر منجر به سقوط ریان از بلندی و انتقال وی به بیمارستان شد.


وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، این کودک به بخش اورژانس بیمارستان دولتی "بیت جالا" منتقل شد، اما قلبش از کار افتاده بود و تلاش‌ها برای احیای وی ناموفق ماند.

 

ارسال نظر: