X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 09 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 197
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 09 شهریور,1401 | 03:36 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 09 شهریور,1401 | 03:21 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 09 شهریور,1401 | 03:36 ب.ظ

انتقاد شدید از عدم تمدید ویزای کارکنان حقوق بشر سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی

  • انتقاد شدید از عدم تمدید ویزای کارکنان حقوق بشر سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از عدم پاسخگویی رژیم صهیونیستی به درخواست‌های صدور و تمدید روادید کارمندان شاغل در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، میشل باچلت، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به عدم صدور و تمدید روادید کارمندان شاغل در اراضی اشغالی فلسطین از سوی  اسرائیل، گفت: رژیم اسرائیل باید با حسن نیت با سازمان ملل همکاری کند و به مقامات این سازمان اجازه بدهد تا وظایف خود را انجام دهند.


وی افزود: ممانعت اسرائیل در رسیدگی به درخواست‌های ویزاهای لازم برای ورود کارکنان سازمان ملل با این استانداردها تناقض دارد.


باچلت همچنین تاکید کرد: نیروهای رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۲۰ فلسطینی را به شهادت رساندند و تعداد کشته شدگان در سال ۲۰۲۰، ۱۰ برابر افزایش یافته است و نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین ۱۷۰۴۲ تن را زخمی کردند که شش برابر بیشتر از سال ۲۰۲۰ است.
 

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل ادامه داد: نیروهای رژیم صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۲۲، دستکم ۱۱۱ فلسطینی را به شهادت رساندند. ما به صورت علنی از نقض‌هایی که اسرائیل مرتکب آنها شده، گزارش تهیه می‌کنیم.
 

باچلت اقدامات رژیم صهیونیستی می گوید اقدامات رژیم صهیونیستی درباره کارکنان کمیساریای حقوق بشر سازمان مل،ل بخشی از یک اقدام نگران‌کننده‌تر است که هدف آن ممانعت از ورود کادرهای حقوق بشری به اراضی اشغالی است.


دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد به رغم وضعیت ویزای کارکنان، به نظارت بر رعایت تعهدات حقوق بشری در اراضی فلسطین و ارائه کمک‌های فنی ادامه می‌دهد.

 

ارسال نظر: