X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1401
دبیر ستاد حقوق بشر خبر داد؛
تعداد بازدید خبر : 193
تاریخ ثبت : دوشنبه, 10 مرداد,1401 | 08:00 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 10 مرداد,1401 | 07:58 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 11 مرداد,1401 | 01:55 ب.ظ

هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی برگزار می‌شود

  • هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی برگزار می‌شود
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برگزاری هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی در هفته جاری خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران از برگزاری هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی خبر داد.

وی گفت: ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز اعلامیه حقوق بشر اسلامی مراسمی را به مناسبت بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برگزار می‌کند و در این مراسم، جایزه حقوق بشر اسلامی با حضور ریاست محترم قوه قضائیه به منتخبین اعطاء می‌شود.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این که مراسم امسال روز سه شنبه مورخ 11 مردادماه با حضور رئیس قوه قضائیه، جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشگری و سفرای کشورهای اسلامی در تهران برگزار می‌شود، افزود: جلسات و نشست‌های متعددی برای انتخاب افراد جهت اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی برگزار گردید و نهایتاً دو نفر از سوی کمیته اعطای جایزه برگزیده شدند.

غریب آبادی خاطر نشان کرد: در مراسم امسال از یکی از علمای برجسته در حوزه تبیین حقوق بشر اسلامی و یکی از شهدای ترور نیز تکریم و تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر: