X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 09 مرداد 1401
تعداد بازدید خبر : 164
تاریخ ثبت : یکشنبه, 09 مرداد,1401 | 08:49 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 09 مرداد,1401 | 08:06 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 09 مرداد,1401 | 08:49 ق.ظ

مرگ مشکوک یک بیمار تشنجی در ماشین گشت پلیس آمریکا

  • مرگ مشکوک یک بیمار تشنجی در ماشین گشت پلیس آمریکا
در آمریکا به جای آمبولانس، ماشین گشت پلیس برای بیمار تشنجی می فرستند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، مرگ مشکوک یک بیمار تشنجی سیاه‌پوست در خودروی پلیس و افشای دروغ پلیس، تیتر داغ رسانه‌های محلی شهرستان هنکوک واقع در ایالت ایندیانای آمریکا شد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی محلی "Wmaz"، در اواسط ماه میلادی جاری، «برایانا گریر»، مادر 27 ساله دو دختر بچه که از یک بیماری اختلالات تشنجی رنج می‌برد هنگام رسیدن به خونه پدری خود، دچار تشنج اسکیزوفرنی شد؛ والدین وی با مرکز فوریت‌های 911 تماس گرفتند تا جان او را نجات دهند، ولی این تماس، دخترشان را به کام مرگ فرستاد.

پدر برایانا که از زمان کودکی وی با این بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کرده، در مصاحبه با خبرنگار این شبکه تلویزیونی، تاکید کرد در اینجور مواقع همیشه با 911 تماس می‌گرفتیم و همیشه آمبولانس می‌فرستاند تا برایانا را به بخش اعصاب و روان بیمارستان آتریوم ناویسنت، منتقل کنند و معمولا پس از چند روز مراحل مداوای وی تکمیل می‌شد و وی را به خانه متقل می‌کردیم. اما در آخرین تماس یک خودروی گشت پلیس برای کمک و انتقال به بیمارستان جلوی درب منزل ما ارسال شد، ما خیلی تعجب کردیم، خواستم با آن‌ها وارد خودرو بشوم، ولی ماموران خشن مانع ورود من شدند و تاکید کردند که جای دختر شما امن است و در برابر چشمان ما به او دستبند زدند و آن آخرین صحنه‌ای بود که از برایانا دیدیم.

پس از ساعاتی، کلانتر شهر ترل پریموس به آنها خبر داد که دخترشان، برایانا گریر، با هواپیما به بیمارستان گریدی در آتلانتا منتقل شده است.

به گفته کلانتر، برایانا در ماشین گشت را با لگد باز کرده بود و در حالی که در حال غلتیدن بود خود را به بیرون پرتاب کرد.

زمانی که خانواده برایانا برای دیدن او به بیمارستان رفتند، وی در کما به سر می برد و چهار روز بعد جان خود را از دست می‌دهد.

ماروین گریر، مادر برایانا می گوید: «من همان کاری را انجام می‌دهم که هر والدین دیگری انجام خواهند داد، ما تلاش خواهیم کرد تا به حقیقت برسیم."

پدر برایانا مرگ وی را مشکوک خواند و تاکید کرد، چگونه ممکن است در عقب خودروی پلیس از درون خودرو باز شود؟

هنگامی که خانواده برایانا مراسم سوگواری خود را آغاز کردند، آنها سوالات زیادی داشتند. با توجه به اینکه درهای ماشین گشت پلیس را نمی توان از داخل باز کرد، چگونه برایانا توانست در را با لگد باز کند و از ماشین "به بیرون بیفتد"؟

طبق قوانین، در زمان بازداشت توسط پلیس، پلیس مسئولیت جان بازداشت شدگان را بر عهده دارد، ولی در این مورد پلیس شهر هیچ مسئولیتی را نپذیرفته است.

پلیس در گزارش خود آورده است: ماموران اعزام شده، فراموش کرده‌اند درهای عقبی خودرو را ببندند و این امر باعث سقوط برایانا در نیمه راه شده است.

دو دختر برایانا، در حالی باید با غم نبود مادر بزرگ شوند که پلیس این کشور علیرغم برخورد خشن، کوچکترین مسئولیت پذیری در برابر جان افراد در خودروی گشت خود را ندارند.


ارسال نظر: