X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 تیر 1401
تعداد بازدید خبر : 174
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 22 تیر,1401 | 03:08 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 22 تیر,1401 | 01:58 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 22 تیر,1401 | 03:08 ب.ظ

نقض گسترده حقوق کودکان در انگلیس/استثمار جنسی ۱۰۰۰ کودک

  • نقض گسترده حقوق کودکان در انگلیس/استثمار جنسی ۱۰۰۰ کودک

نتایج یک تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بیش از هزار کودک در یکی از شهرهای انگلیس به مدت چندین دهه هدف استثمار جنسی قرار گرفته‌اند.
 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، یک تحقیق مستقل نشان داده که بیش از ۱۰۰۰ کودک در شهر «تلفورد» انگلیس هدف استثمار جنسی آشکار قرار گرفتند و این موضوع از سوی مقامات نادیده گرفته شده است.


بر اساس گزارش «اسکای نیوز»، این تحقیق مستقل که اخیرا به پایان رسیده، نشان می‌دهد که بیش از هزار کودک در «تلفورد»، از سال ۱۹۸۹ به دلیل ناکامی پلیس و دولت محلی در تحقیق درباره مجرمان، هدف استثمار جنسی قرار گرفتند.


این تحقیق پس از آن آغاز شد که تحقیقات «ساندی میرور» در سال ۲۰۱۸ نشان داد که این گزارش‌های استثمار جنسی مربوط به دهه ۱۹۸۰ است؛ تحقیقات از آن زمان، این گزارش‌ها را تأیید کرده و دریافته که به دلیل مقصر دانستن کودکان، نه عاملان، اجازه ادامه این آزارهای جنسی داده شده است.


این گزارش نشان می‌دهد که معلمان و کارگران جوان از گزارش سوء استفاده جنسی از کودکان دلسرد شده‌اند و این استثمار به دلیل ادعایی «بروز خشم در مورد نژاد» بررسی نشده است.


«تام کراوتر»، محقق ارشد این تحقیق می‌گوید «کودکان بی‌شماری مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفتند. آنها عمدا تحقیر شدند، به اشتراک گذاشته شده و قاچاق شدند.» این تحقیق مستقل به بررسی جامع بهره‌کشی جنسی از کودکان در شهر «تلفورد» از سال ۱۹۸۹ تا به امروز پرداخته است.


این جدیدترین مورد از مجموعه وحشتناک سوء استفاده جنسی در انگلیس است؛ در سال ۲۰۱۴، گزارش مستقل دیگری حاکی از آزار جنسی هزار و ۴۰۰ کودک در یک شهر دیگر در انگلیس بود، همچنین «جیمی سویل»، مجری سرشناس تلویزیون، ۵۰۰ کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده بود؛ هر دو مورد در طول دهه‌ها اتفاق افتاده بودند.

 

برچسب ها: کودکان, انگلیس
ارسال نظر: