X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 تیر 1401
تعداد بازدید خبر : 187
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 15 تیر,1401 | 12:45 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 15 تیر,1401 | 12:40 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 15 تیر,1401 | 12:45 ب.ظ

استفاده رژیم صهیونیستی از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه‌های پزشکی

  • استفاده رژیم صهیونیستی از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه‌های پزشکی

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را به نقض آشکار ارزش‌ها و استفاده از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه‌های پزشکی متهم کرد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، محمد اشتیه، نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در جریان نشست کابینه خود اظهار کرد: تروریسم اشغالگر دست از ارتکاب جنایات علیه ملت ما برنمی‌دارد، طوری که شمار فلسطینی‌هایی که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسیده‌اند به ۷۸ تن از جمله ۱۵ کودک رسیده است.
 

بر اساس گزارش الجزیره،‌ وی افزود: مقامات رژیم اشغالگر با عدم تحویل پیکرهای شهدا، درد و رنج خانواده‌هایشان را بیشتر می‌کنند و اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که نشان می‌دهد از این اجساد در آزمایشگاه‌های دانشکده‌های پزشکی در دانشگاه‌های اسرائیل استفاده می‌شود.


اشتیه همچنین تاکید کرد که این اقدام نقض آشکار حقوق بشر و ارزش‌ها، اصول و اخلاق علمی است.


وی در ادامه خواستار تحریم و عدم همکاری دانشگاه‌های سراسر جهان با دانشگاه‌های صهیونیستی و خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای تحویل پیکرهای شهدای فلسطین به خانواده‌هایشان شد.
 

طبق گفته "حسین شجاعیه"،هماهنگ کننده ستاد ملی استرداد پیکرهای شهدای فلسطین، رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۵ تاکنون پیکر ۱۰۴ شهید فلسطینی را گروگان گرفته و علاوه بر آن ۲۵۶ جسد را نیز طی سال‌های اخیر در گورستان‌های خاص موسوم به " مقابر الأرقام" دفن کرده است.

 

ارسال نظر: