X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 04 تیر 1401
تعداد بازدید خبر : 192
تاریخ ثبت : شنبه, 04 تیر,1401 | 12:50 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 04 تیر,1401 | 12:45 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 04 تیر,1401 | 12:52 ب.ظ

شکایت چهار زن مراکشی از سرمایه دار فرانسوی به اتهام آزار و اذیت جنسی

  • شکایت چهار زن مراکشی از سرمایه دار فرانسوی به اتهام آزار و اذیت جنسی

یک گروه حقوق بشری اعلام کرد چهار زن در مراکش اتهاماتی را علیه سرمایه دار فرانسوی، ژاک بوتیه، طرح کرده اند؛ وی در حال حاضر در پاریش به اتهام تجاوز به یک کودک در بازداشت به سر می برد.

 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، کریمه سالما، وکیل انجمن مراکشی برای حقوق قربانیان می گوید بوتیه به اقدامات متعددی از جمله قاچاق انسان، آزار و اذیت جنسی و خشونت کلامی و اخلاقی متهم است، پرونده تشکیل و بررسی ها آغاز شده است.

بر اساس گزارش عرب نیوز، ژاک بوتیه، رئیس شرکت ویلاوی (Vilavi) که اغلب با نام قبلی‌اش «اسو ۲۰۰۰» (Assu 2000) شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از ۵۰۰ فرد ثروتمند فرانسه معرفی شده بود. ثروت او ۱۶۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

 قربانیان که پیشتر در شرکت او مشغول به کار بوده اند، با رد کردن پیشنهادات بی شرمانه اش تهدید شده اند که از کار اخراج می شوند و به خاطر بیم از دست دادن شغل خود، با آزار و اذیت های متعددی رو به رو بوده اند.

یکی از قربانیان می گوید او ما را به مردان شرکت ارائه می کرد و می گفت اگر قراردادهای کاری خوب منعقد کنید، این دختران زیبای مراکشی در اختیارتان خواهند بود.

بازداشت ژاک بوتیه، ۷۵ ساله به دنبال تحقیق اولیه مقامات قضایی و پلیس فرانسه صورت گرفت. این پرونده نیمه ماه مارس به دنبال شکایت یک زن ۲۲ ساله‌ به جریان افتاد. وی که مدعی شده بود طی پنج سال گذشته «اسیر» مردی ثروتمند بوده است که به او تجاوز جنسی می‌کرد.

این زن جوان به ماموران پلیس گفته بود که این مرد ثروتمند اخیرا به او گفته بود که باید جایش را به دختری جوان بدهد زیرا خود او دیگر «برای وی [مرد ثروتمند] پیر شده است».

به این ترتیب زن ۲۲ ساله به پلیس گفت که حالا دختری ۱۴ ساله در آپارتمان جای او را به عنوان «اسیر» این مرد گرفته است. او همچنین ویدئویی از حضور ژاک بوتیه در کنار این دختر ۱۴ ساله در بستر را در اختیار پلیس گذاشت.

یکی از اتهامات ژاک بوتیه تلاش برای مامور کردن یک گروه برای ربودن این زن جوان و ضبط ویدئوی مورد نظر است. بنا به برخی از گزارش‌ها همسر ژاک بوتیه نیز در ماجرای تلاش برای ضبط این ویدئو نقش داشته و اکنون بازداشت شده است.


 

ارسال نظر: