X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 24 اردیبهشت 1401
تعداد بازدید خبر : 204
تاریخ ثبت : شنبه, 24 اردیبهشت,1401 | 01:03 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 24 اردیبهشت,1401 | 12:42 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 26 اردیبهشت,1401 | 01:14 ب.ظ

پلیس آمریکا یک پیرزن ۷۵ ساله دارای معلولیت ذهنی را به قتل رساند

  • پلیس آمریکا یک پیرزن ۷۵ ساله دارای معلولیت ذهنی را به قتل رساند

پلیس آمریکا یک پیرزن ۷۵ ساله دارای معلولیت ذهنی را در خانه‌‌اش با شلیک گلوله به قتل رساند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، پلیس آمریکا یک پیرزن ۷۵ ساله را در ایالت «نیومکزیکو» هدف گلوله قرار داده و به قتل رساند.
 

بر اساس گزارش تی آر تی ورد،‌ آمیلا باکا پیرزن ۷۵ ساله ای که  از معلولیت ذهنی رنج می‌برده ، در ماه آوریل در خانه خودش از سوی پلیس «نیومکزیکو» هدف گلوله قرار گرفته است.
 

این تیراندازی پس از آن روی می‌دهد که «جنیفر انریکز»، دختر این پیرزن آمریکایی با پلیس تماس می‌گیرد و به دلیل مشکل ذهنی مادرش که برای لحظاتی کنترل خود را از دست داده و پرخاشگری می‌کند، از پلیس درخواست کمک می‌کند.
 

«اریکز» به پلیس می‌گوید «من واقعا به یک افسر، یک آمبولانس یا کسی نیاز دارم زیرا مادرم در حال حاضر پرخاشگر شده است. او ۷۵ سال دارد و زوال عقل دارد. من در اتاقی مخفی شده‌ام زیرا او مرا تهدید به مرگ می‌کند.»
 

پلیس آمریکا ویدئوی ضبط شده به وسیله دوربین بدن افسر پلیس را منتشر کرده است؛ این ویدئو لحظه هولناک شلیک به «آمیلا باکا» را نشان می‌دهد.در این ویدئو که در توییتر دست به دست می‌شود، یک افسر پلیس از دختر و نوه «باکا» می‌خواهد که از خانه بیرون بروند.
 

صدای نوه او در این ویدئو شنیده می‌شود که هنگام خارج شدن از خانه خطاب به افسر می‌گوید «خیلی مراقب باش.» پیرزن ۷۵ ساله آمریکایی چاقو به دست گرفته و افسر پلیس از او می‌خواهد که چاقو را کنار بگذارد؛ در نهایت افسر پلیس دو گلوله به سمت وی شلیک کرده و او را به قتل می‌رساند.



 

فایل های پیوستی
ارسال نظر: