X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 17 اردیبهشت 1401
تعداد بازدید خبر : 235
تاریخ ثبت : شنبه, 17 اردیبهشت,1401 | 09:27 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 17 اردیبهشت,1401 | 08:24 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 17 اردیبهشت,1401 | 09:27 ق.ظ

آزادی ۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان در ماه مبارک رمضان

  • آزادی ۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان در ماه مبارک رمضان
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۳۴۰زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک خیرین در برنامه یک شهر ضیافت و جشن های گلریزان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حجت الاسلام و المسلمین جعفری با قدردانی از عموم مردم متدین و خداجو و مجموعه صداوسیمای مرکز استان، سازمان زندان ها، ستاد دیه و خیرین خیریه های مختلف استان در برنامه ریزی و اجرای برنامه زنده تلویزیونی یک شهرضیافت، از آزادی۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد از تمامی زندان های استان خبر داد.

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در طول یک ماه روزه داری مردم مؤمن و انقلابی استان تعداد سی برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت که بصورت زنده از شبکه استان پخش گردید و همچنین تعداد ۴۸ جشن گلریزان در شهرستان های استان برگزار شد که در مجموع مبلغ ۵۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: امسال بیش از دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته جذب مشارکت را داشته ایم و حتی سه برابر سال گذشته آزادی زندانی را به همراه داشته است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با قدردانی از تمامی ائمه جمعه و جماعات استان، رؤسای دادگستری ها، دادستان ها، فرمانداران و تمامی کسانی که در برگزاری جشن های گلریزان مشارکت کردند، رمضان امسال را حماسه ای عظیم توصیف کرد و یادآور شد: اصفهانی ها امسال با حرکت زیبا و فوق العاده ای که رقم زدند در صدر استان های کشور قرار گرفتند.

ارسال نظر: