X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 بهمن 1400
تعداد بازدید خبر : 302
تاریخ ثبت : دوشنبه, 11 بهمن,1400 | 02:54 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 11 بهمن,1400 | 02:42 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 11 بهمن,1400 | 02:54 ب.ظ

آزادی ۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان گرگان

  • آزادی ۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان گرگان
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آزادی ۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان گرگان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حیدر آسیابی با اشاره به آزادی ۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان گرگان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود که شاکیان ۲ و نیم میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند.
 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: محکومان، ۸ میلیارد تومان از این بدهی را با احکام دادگاه‌های استان به صورت اقساط می‌پردازند. ۵۰۰ میلیون تومان باقی مانده این بدهی را نیز خانواده رحمتی از خیران استان تامین کردند. مددجویانی که امروز آزاد شدند محکومان مالی و جرایم غیرعمد هستند.
 

 آسیابی افزود: این خانواده خیر در مراسم امروز اعلام کردند ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم برای کمک به آزادی زندانیان در شب عید، هدیه می‌کنند. با آزادی این مددجویان، تعداد محکومان مالی غیرعمد آزادشده از ابتدای امسال به ۲۶۰ نفر رسید و علاوه بر این ۳۰۰ محکوم جرایم عمد هم امسال با کمک خیران آزاد شدند.
 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: هم اکنون ۸۰ محکوم مالی در زندان‌های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند. در شرایط اقتصادی کنونی، کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانیان از اولویت هایی است که در ستاد دیه و با کمک خیران دنبال می‌کنیم.
 

وی ادامه داد: با کمک خیرین، اقدامات خوبی برای اشتغال زندانیان و محکومان آزاد شده در دست انجام داریم.

 

ارسال نظر: