X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 دی 1400
دبیر ستاد حقوق بشر خبر داد:
تعداد بازدید خبر : 247
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 15 دی,1400 | 10:23 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 15 دی,1400 | 10:10 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 20 دی,1400 | 04:13 ب.ظ

طراحی برنامه‌های آفندی، پدافندی و رسانه‌ای در دستور کار ستاد حقوق بشر

  • طراحی برنامه‌های آفندی، پدافندی و رسانه‌ای در دستور کار ستاد حقوق بشر
غریب آبادی بر ضرورت تغییر آرایش حوزه حقوق بشری کشورمان تاکید کرد و گفت: در همین راستا، تطبیق‌پذیری ساختار و وظایف ستاد حقوق بشر با تحولات جاری و همچنین طراحی برنامه‌های آفندی، پدافندی، تبیینی، تعاملی و رسانه‌ای از سوی ستاد حقوق بشر ضرورت دارد که البته در دست اقدام قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه شورای عالی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس شورا و اعضای این ستاد برگزار شد، به ارائه گزارشی از آخرین تحولات حقوق بشری و چشم‌انداز پیش رو پرداخت و با اشاره به تغییر آرایش جبهه حقوق بشری به عنوان یک ابزار سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: کشور‌های غربی و آمریکا، حقوق بشر را به عنوان یک پروژه علیه کشور ما تبدیل کرده و از انواع سازوکار‌ها و ظرفیت هایشان برای پیشبرد این پروژه استفاده می‌کنند. در این مسیر، آنان کاری هم به پیشرفت‌ها و سیاست‌های حمایتی حقوق بشر در ایران ندارند.

وی در همین راستا بر ضرورت تغییر آرایش حوزه حقوق بشری کشورمان تاکید کرد و گفت: در همین راستا، تطبیق‌پذیری ساختار و وظایف ستاد حقوق بشر با تحولات جاری و همچنین طراحی برنامه‌های آفندی، پدافندی، تبیینی، تعاملی و رسانه‌ای از سوی ستاد حقوق بشر ضرورت دارد که البته در دست اقدام قرار دارد.

غریب‌آبادی همچنین از تدوین سازوکاری پیرامون تعیین وظایف ستاد حقوق بشر درخصوص مسائل داخلی کشور که مرتبط با حوزه حقوق بشر هستند و ایجاد مرکز پایش وضعیت حقوق بشر در ستاد خبر داد.


ارسال نظر: