X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 فروردین 1399

1300 زندانی آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

سخنگوی سازمان زندانها در ایالت اوهایو در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کرد جمعاً تعداد 1300 نفر از زندانیان در سه زندان این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده اند و مسئولان این زندانها با کمک کادر درمان در حال جداسازی بیماران از بقیه ی زندانیان می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از وب سایت شبکه خبری سی ان ان، تا کنون به ترتیب در زندانهای ماریون 1057 مورد، پیک اِوِی 202 مورد و در فرانکلین 101 مورد ابتلا به ویروس گزارش شده است. این موضوع باعث شده است فعایتها و ملاقاتها به حالت تعلیق در آمده و علاوه بر  کاهش تماسها به دو تماس تلفنی در طول هفته، تنها از طریق تماس تصویری هفته ای یک بار ملاقات انجام پذیرد.
سخنگوی سازمان زندانها همچنین افزود: این سازمان در حال حاضر پذیرای افرادی که دارای علائم ویروس بوده و از زندانهای شهرهای کوچک می آیند، نمی باشد و همینطور زندانیانی که آزاد می گردند مورد بررسی پزشکی قرار می گیرند.
مِلانی آماتو، مسئول اداره ی بهداشت در ایالت اوهایو بیان نمود تا کنون 103 نفر از کارکنانِ زندان ماریون به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد یک نفر جان خود را از دست داده و جزئیاتی در رابطه با فوت وی موجود نمی باشد.