X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 اردیبهشت 1399

گزارش سی ان ان از وضعیت وخیم زندانی های کرونایی

شیوع ویروس کرونا در آمریکا، زندان‌ های این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده به طوری که روزانه آمار بسیار بالایی از ابتلای زندانیان آمریکایی گزارش می‌ شود.

به گزارش میزان؛ شبکه خبری «سی ان ان»، در گزارشی به شیوع ویروس کرونا در زندان‌ های آمریکا پرداخته و می‌ گوید «شیوع کرونا در میان زندانیان برخی از ایالت‌ های آمریکا بسیار گسترده است.»

بنابر این گزارش، «زندان‌ ها و بازداشتگاه‌ ها در سراسر آمریکا در حال تبدیل شدن به مکانی برای شیوع و رشد ویروس کرونا هستند و این ویروس هزاران نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌ ها را بیمار کرده است.»

«سی ان ان»، می‌افزاید «اگرچه اقداماتی برای شیوع ویروس کرونا صورت گرفته، اما مهار آن در مکان‌ هایی با جمعیت زیاد که افراد مجبور به زندگی، کار و غذا خوردن در فاصله نزدیک به هم هستند، دشوار است.»

بر اساس گزارش «سی ان ان»، «در ۳ زندان ایالتی در اوهایو، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از زندانیان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در یکی از این زندان‌ ها تست کرونای ۱۸۵۸ نفر مثبت اعلام شده است.»

روز شنبه نیز مقام های زندان‌های اوهایو اعلام کردند که تست کرونای بیش از ۱۴۰۰ زندانی در زندان «ماریون» مثبت اعلام شده است.

زندانیان و کارکنان این زندان درباره شیوع گسترده کرونا ابراز نگرانی کردند و این در حالی است که اقدامات چندانی برای مهار کرونا صورت نگرفته است.

طی روز‌های اخیر گزارش‌هایی از آمار بالای ابتلا به کرونا در زندان «ماریون»، گزارش شده و اکنون ۷۳ درصد از زندانیاناین زندان به کرونا مبتلا شده اند.

 
اما موضوع تنها به زندان «ماریون»، محدود نمی‌ شود و بسیاری از زندان‌ ها در سراسر آمریکا وضعیت مشابهی دارند.

«سی ان ان»، در بخش دیگری می افزاید «شیوع ویروس کرونا در زندان‌ های ایلینوی نیز بسیار بالا بوده و شمار زیادی از زندانیان و کارکنان زندان‌ ها در این ایالت به کرونا مبتلا شده اند.»