X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: شنبه 12 مرداد 1398

نماینده ولی فقیه : مطالبه جدی اکثریت مردم از ناجا، اقدام عملی در مقابل هنجارشکنان است

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیر منصفانه درخصوص اقدامات ناجا در برخورد با هنجارشکنان، گفت: مطالبه جدی اکثریت مردم از ناجا اقدام عملی با هرگونه هنجارشکنی هم در جامعه و هم در فضای مجازی را می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله "سیدیوسف طباطبایی نژاد" ضمن انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیرمنصفانه درخصوص اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان، گفت: همیشه یک عده ای هستند که هر کاری نیروی انتظامی بخواهد در راستای امنیت جامعه انجام دهد با آن مخالفت می کنند چون خوی و ذات آنان این گونه است.

وی افزود: البته اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران به نیروی انتظامی علاقمندند و از تلاش های آن ها قدردانی می کنند و همیشه حامی و پشتیبان این عزیزان بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در ادامه مطالبه جدی اکثریت مردم ایران از ناجا را اقدام عملی در مقابله با هر گونه هنجارشکنی هم در جامعه و هم در فضای مجازی عنوان کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد، مقابله با هنجارشکنان را دستور صریح دین اسلام عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی هم براساس شرع و هم برابر قانون وظیفه دارد با این گونه افراد برخورد کند اما بایستی دقت کند که برخورد ها مؤدبانه و براساس اصول و مبانی اسلام و رعایت حقوق افراد باشد.

وی اضافه کرد: اگر نیروهای انتظامی همه مراحل امر به معروف و نهی از منکر را طی کرده و فرد متخلف به هنجارشکنی خود ادامه داد و بر عمل ناپسند خود اصرار ورزید آن وقت ماموران موظف هستند برای حفاظت از امنیت اخلاقی و حرمت جامعه اسلامی فرد هنجارشکن را دستگیر و به مراجع قضائی تحویل دهند و قضات هم بایستی آن ها را در سریع ترین زمان ممکن محاکمه و مجازات کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد، با انتقاد از انتشار برخی محتواهای ضد ارزشی و ترویج دهنده بدپوششی و کشف حجاب در سایت ها و کانال ها بر لزوم مقابله با آن ها تاکید کرد و اظهار داشت: دولت باید بر روی سایت ها و کانال ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد و  نباید در مقابل نا امنی در فضای مجازی منفعلانه عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز در پیشرفته ترین کشورهای دنیا هم وقتی دولت ها ببینند یک سایت یا کانالی به هویت و ارزش های جامعه آنها ضرر می زند با آن مقابله می کنند البته معتقدم دولت همانطور که باید با کانال های مُضر برخورد کند لازم است کانال های خوب را هم توسعه دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات ناجا در تامین امنیت جامعه اظهار داشت: بحمد الله در رأس نیروی انتظامی سردار "اشتری" که فردی هیئتی است قرار دارد و تاکنون هم در پاسداری از ارزش های جامعه خوب کار کرده و می کند و من ضمن اینکه از وی و نیروهای تحت امرشان تقدیر و تشکر می کنم از خداوند هم می خواهم که کمک کند تا این عزیزان بتوانند در انجام وظایف محوله موفق تر از همیشه عمل کنند.