X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 شهریور 1398

موحد: همایش سران طوایف، علما و متنفذین جنوب و شرق کرمان ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود

موحد از تلاش‌های انجام شده در در راستای اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار تقدیر کرد و گفت: مهم این است که بتوانیم از ظرفیت و فرصت همایش سران طوایف، علما و متنفذین و میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار برای ارتقای امنیت جنوب و شرق استان کرمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

به گزارش میزان، یدالله موحد در جلسه ویدئو کنفرانس برنامه ریزی همایش سران طوایف، علما و متنفذین استان کرمان گفت: لازم است که برنامه ریزی‌ها به نحوی انجام شودکه این همایش منطقه‌ای با کیفیت بالا و نظم و امنیت مطلوب برگزار شود.

وی بر تحقق مشارکت فراگیر تمامی افراد تاثیرگذار در همایش سران طوایف، علما و متنفذین تاکید و خاطرنشان کرد: باید تلاش وافری برای مشارکت همه علما، سران طوایف، متنفذین و افرادی که می‌توانند در ارتقای امنیت جنوب و شرق استان کرمان نقش داشته باشند، صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ارتقای ثمربخشی میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار را نیازمند همراهی و همکاری تمامی مجموعه‌های دست اندرکار و افراد دارای نفوذ و تاثیرگذار در امنیت شرق و جنوب استان دانست و گفت: تکریم میهمانان و شرکت کنندگان در سران طوایف، علما و متنفذین جنوب و شرق استان کرمان باید همواره مد نظر قرار گیرد.

موحد با تاکید بر اینکه باید از تمامی امکانات برای ارتقای سطح کیفی همایش سران طوایف، علما و متنفذین استفاده کرد، اظهارداشت: ناامنی یکی از موانع تولید به شمار می‌رود و ارتقای امنیت موجب شکوفایی اقتصاد منطقه و رفاه و آسایش عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: در صدد هستیم که از فرصت‌های ایجادشده توسط همایش سران طوایف، علما و متنفذین برای ارتقای امنیت، رفاه، آسایش عمومی و ارتقای اقتصاد منطقه استفاده کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه همایش سران طوایف، علما و متنفذین ۲۸ شهریور ماه در شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود، ادامه داد: این همایش بنا به برنامه هر ساله معاونت اجتماعی و پیرو میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار که در سال ۹۶ بین مقامات عالی استان، اعضای شورای تامین، سران طوائف، متنفذین و ائمه جمعه در جنوب و شرق استان منعقد شده، طی دو سال به خوبی و با موفیقیت برگزار شده است.

محمدباقر اسلامی با بیان اینکه اقدامات اجرایی این همایش پیگیری شده است، تاکید کرد: تکریم سران طوائف و تعیین جایگاه آن‌ها با توجه به حضور مقامات استانی و شورای تامین استان و نیز مقامات کشوری، باید همواره مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه همایش‌های سران طوایف، علما و متنفذین در سال‌های گذشته به خوبی برگزار شده است، گفت: امسال موضوع مصلحین و حکمین قرآنی به ویژه در جنوب نیز مطرح است و از آنجا که بخش زیادی از این افراد از سران طوایف هستند، باید نسبت به دعوت آن‌ها توجه لازم صورت گیرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای مطلوب و با کیفیت این همایش انجام شده است.