X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: شنبه 06 اردیبهشت 1399

معلم فداکار برای دانش ‌آموزی تلویزیون خرید تا از آموزش جا نماند

یک معلم در شهرستان اهر برای جانماندن دانش‌آموزش از آموزش ، برای او تلویزیون خرید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، در پی شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، و سفارش پزشکان و کادر درمانی به قرنطینه و ماندن در خانه مگر اینکه کار ضروری باشد و همچنین آموزش از راه دور به دانش آموزان، تمام مردم و گروه های جهادی چه دولتی و چه سازمان های مردم نهاد دست به دست هم داده اند تا بتوانند گذران این روزهای کرونایی را برای هم‌وطنان خود از جمله نیازمندان آسان تر کنند.

این روزها در کشورمان شاهد اتفاقات زیبایی از همدلی ها بوده ایم.

یکی از این همدلی ها در شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی توسط معلمی صورت گرفته است .

این معلم مهربان برای اینکه دانش‌آموزش از آموزش جا نماند برای او یک دستگاه تلویزیون خرید.

رقیه سرقینی درباره کاری که انجام داده ، می گوید: این دانش‌آموز امکانات دسترسی به فضای مجازی را نداشت بنابراین هفته‌ای سه روز به خانه او می‌رفتم تا آموزش‌ها را پیگیری کنم اما مشاهده کردم، جریان آموزش آنگونه که باید پیش نمی‌رود. برای اینکه دانش‌آموز از ادامه آموزش بازنماند تلویزیونی تهیه کردم و در اختیار خانواده دانش آموزم گذاشتم تا فرزندشان بتواند آموزش‌های تلویزیونی را پیگیری کند، هفته‌ای دو بار هم برای ارزیابی و پیگیری دروس دانش‌آموزم به منزلشان می‌روم.

وی در ادامه به کادر درمانی کشورمان خسته نباشید گفت و افزود: به دانش آموزان توصیه می‌کنم نگران نباشند، به یاری خدا، کرونا را شکست خواهیم داد و آنها دوباره با سلامتی کنار همکلاسی‌های خود در مدرسه حضور خواهند داشت.