X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 آبان 1398

لاریجانی: هدف آمریکا به هم ریختن امنیت کشور است/ از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری قدردانی می کنیم

رئیس مجلس باقدردانی از بیانات مقام معظم رهبری، گفت: وقتی وزیر خارجه بی آبروی آمریکا، آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می‌کند و این امر را دفاع از مردم ایران می‌سراید، برای ملت ایران روشن است که هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در نطق پیش از دستور خود در صحه علنی مجلس، گفت: از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر سخنان حکیمانه ایشان که مسیر حرکت اصلی مردم و مسئولین را در حوادث اخیر روشن نمودند، قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه بخش‌های حکومت باید برای رفع مشکلات، مسایل مردم و دغدغه‌های آن‌ها حرکت کنند و موضوع کنترل قیمت‌ها سوی مسئولین بسیار ضروری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حمایت و ایجاد ناامنی و اغتشاشات در کشور از رهبر معظم انقلاب به خاطر توجه دادن همگان به امنیت کشور و وفاق و همدلی همه قوا برای مقابله با این دسیسه ها، تقدیر کرد.

وی همچنین با اشاره به سخنان مداخله آمیز وزیر امور خارجه آمریکا در حمایت از آشوبگران و تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی گفت: با این اقدام رفتار دروغین آمریکا برای ملت ایران روشن شد و هدف آمریکایی‌ها جزء به آشوب کشیدن کشور و نابودی مردم ایران نیست.

لاریجانی یادآورد شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از سخنان مدبرانه معظم له (مقام معظم رهبری) پیروی از فرمایشات حکیمانه ایشان را لازم دانستند و پیگیری دغدغه‌های مردم را با جدیت دنبال خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم و مسئولین با همگرایی، فرصتی به آشوبگری آمریکا و منافقین نخواهند داد.