X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اسفند 1398

ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها توسط یگان ویژه

سردار سلیمانی با اشاره به خدمات دهی و ایفای نقش یگان‌های ویژه ناجا برای مهار و کنترل ویروس کرونا، گفت: این یگان با همه تجهیزات و امکانات در استان‌های مورد نیاز برای ضدعفونی و سم زدایی معابر، مراکز عمومی و ... اقدام می‌کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار "ایوب سلیمانی" جانشین فرمانده ناجا در حاشیه آغاز به کار قرارگاه پدافندزیستی ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی؛ مظهر خدمت بی دریغ به ملت و حافظ امنیت و آرامش جامعه و مردم است.

وی با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور، خاطر نشان کرد: از آغازین روز‌هایی که این موضوع یعنی شیوع ویروس کرونا در کشور مطرح شد و آرامش و سلامت جامعه را به خطر انداخت، نیروی انتظامی با بسیج همه امکانات جزء پیشتازان حضور در صحنه بود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به خدمات دهی و ایفای نقش یگان‌های ویژه ناجا در این ایام برای مهار و کنترل ویروس کرونا، ادامه داد: این یگان با همه تجهیزات و امکانات در استان‌های مورد نیاز برای ضدعفونی و سم زدایی معابر، مراکز عمومی و ... اقدام می‌کند. خودرو‌های آب پاش و تجهیزات سم زدای نیروی انتظامی پس از این مراسم، در تهران (چهار محور؛ خیابان‌های اصلی، پرتردد و مهم پایتخت) و برخی استان‌های هدف به حرکت در آمده و عملیات یگان‌های ویژه ناجا آغاز می‌شود.