X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: دوشنبه 05 اسفند 1398

سخنگوی تعزیرات: ۱۸ داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک پلمب شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با محتکران و گرانفروشان ماسک برخورد می شود، تاکنون ۱۸ داروخانه در سراسر کشور پلمب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،در پی شیوع ویروس کرونا بسیاری از شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس،به خرید ماسک های پزشکی روی آورده اند و این امر سبب گرانی و کمبود این محصول بهداشتی شده است .

در همین رابطه ، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضد عفوفنی کننده، اظهار داشت: گشت های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی کننده در سراسر کور انجام می شود و تاکنون در استان های آذربایجان شرقی هفت داروخانه، البرز سه داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد سه داروخانه، اردبیل دو داروخانه و کرمانشاه، قزوین، زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی پلمپ شده است.

وی افزود:  در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبارهای ماسک و محلول ضد عفونی کننده کشف و پلمپ شده شده است.اولویت ما این است که ماسک ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده شود و طبق هماهنگی با قوه قضائیه امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.