X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 مهر 1398

راه اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در سازمان های نیروی های مسلح

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بحمدالله نیروی انتظامی به همت دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب و پژوهشگاه علوم انتظامی، گام های خوبی برداشته و برگزاری نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب، تصویری از اقدامات ما را بر اساس این بیانیه در گذشته، حال و آینده نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس درباره عملکرد پژوهشگاه نیروی انتظامی در راستای محقق شدن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی انتظامی جزو سازمان هایی بود که در اولین فرصت جلساتی را در خصوص پیاده کردن تدابیر و رهنمودهای حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کرد.

وی ادامه داد: بر مبنای هفت محوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه آورده اند، کار خود را آغاز کرده ایم البته ستاد کل نیروی های مسلح هم جلسه ای برگزار کردند و مقرر شد در سازمان های نیرو های مسلح دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب راه اندازی شود و بر اساس آن ابلاغ و دستور العملی که مشخص کرده اند، کار خود را انجام می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بحمدالله نیروی انتظامی به همت دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب و پژوهشگاه، گام های خوبی برداشته و برگزاری این نمایشگاه تصویری از اقدامات ما را بر اساس این بیانیه در گذشته، حال و آینده نشان می دهد.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: همچنین یک تقسیم کار برای معاونت های مربوطه و سازمان های عقیدتی و حفاظت اطلاعات صورت گرفته که همه یکپارچه در قالب این دبیرخانه و شورای راهبری وظایف خود را انجام، تا در یک زمان بندی مشخص بگوییم که وظیفه نیروی انتظامی در برابر این بیانیه چیست و اینکه چه کارهایی می خواهیم انجام دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه گام های بعدی را در بیانیه گام دوم انقلاب مستحکم تر بر می داریم، خاطرنشان کرد: پیش دستی نیروی انتظامی در این امر به دلیل ظرفیت ها، توانمندی ها و انگیزه ای که دارد، تاثیر خوبی را در اجرای ماموریت ها خواهد داشت و پلیس تراز انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری و معماری آینده ناجا را در متن بیانیه گام دوم انقلاب می توانیم ببینیم و ان شاء الله با همه ظرفیت های موجود و برنامه هایی که داریم بتوانیم به اهداف خود نزدیک شویم.

طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی گفت: مطمئنا اگر توجه لازم را بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم تاثیر آن را در اجرای ماموریت ها در آینده خواهیم دید؛ ان شاءالله با همت همکاران با سرعت بیشتری کارها را به انجام برسانیم.