X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: شنبه 14 دی 1398

دفتر شیخ زکزاکی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

دفتر شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه‌ای، شهادت سردار سلیمانی و شماری از سران گروه مقاومتی حشدالشعبی را تسلیت گفت.

به گزارش میزان؛ دفتر «شیخ زکزاکی»، رئیس جنبش اسلامی نیجریه، با صدور بیانیه‌ای به خبر شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شماری از اعضای ارشد گروه مقاومتی «حشدالشعبی»، عراق واکنش نشان داد.

دفتر شیخ زکزاکی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای تجاوز آشکار ارتش تروریستی آمریکا در عراق، اعلام کرد: «متکبرترین کشور کره زمین، بار دیگر با ترور مجاهدانی مانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اقدامی تحریک آمیز انجام داد. این شهدای گرانقدر، استراتژیست‌هایی بودند که سال‌ها در عراق و سوریه برای مبارزه با تروریست‌ها تلاش کردند.»


این بیانیه در ادامه تاکید دارد که شهادت این افراد، دستاورد‌های آنان را از بین نمی‌برد و فقط انگیزه و شجاعت آنان را برای مقاومت برای همیشه زنده نگه می‌دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: «ما صمیمانه به امام عصر حضرت مهدی (عج)، امام خامنه‌ای، رهبر مسلمانان جهان و خانواده این شهدای دلیر تسلیت و تبریک می‌گوییم.»

سردار قاسم سلیمانی و شماری از اعضای ارشد گروه مقاومت حشدالشعبی بامداد روز جمعه، ۱۳ دی، در فرودگاه بغداد هدف حمله هوایی ارتش تروریستی آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.