X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: جمعه 22 فروردین 1399

حمیدی: ۸۵ درصد محتوای آموزشی از طریق تدریس مجازی ارائه شده است

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰ تا ۸۵ درصد محتوای آموزشی از طریق تدریس مجازی توسط معلمان به دانش آموزان ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مهرزاد حمیدی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مدارس از سوم اسفند تعطیل شدند و تا این زمان ۷۰ درصد دروس توسط معلمان در مدارس ارائه شده بود.

وی افزود: دو روز پس از تعطیلی مدارس طی همکاری با صدا و سیما و شبکه آموزش، تدریس دروس دانش‌آموزان از طریق شبکه آموزش آغاز شد و معلمان برتر برای تدریس معرفی شدند؛ در این دو روز باید فرصت می‌کردیم معلمانی که می‌توانند در تلویزیون تدریس کنند را شناسایی کنیم و به نوعی جهاد آموزش اتفاق افتاد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان از طریق امکانات شخصی و ظرفیت فضای مجازی با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کرده و دروس را تدریس می‌کنند؛ هم‌اکنون ۸۰ تا ۸۵ درصد محتوای آموزشی از طریق تدریس مجازی ارائه شده است.

وی ادامه داد: با خانه ماندن، تحرک بچه‌ها از بین رفته است؛ آنها قبلاً به مدرسه می‌رفتند و هم‌اکنون فقط در خانه هستند و ممکن است دچار کلافگی هم شده باشند، ابتدا باید آرامش را در خانه حاکم کرد و با فعالیت‌های ورزشی و حرکتی تحرک لازم دانش‌آموزان را رقم زد.