X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: چهارشنبه 09 مرداد 1398

حجت الاسلام قدرتی: رسیدگی به امور شهروندان دغدغه اصلی دستگاه قضاست

در جریان دیدارهای هفتگی با مراجعین ، رئیس کل دادگستری استان با 223 نفر از شهروندان دیدار نمود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، از نیمه فروردین تا پایان تیر ماه سالجاری 223 نفر از شهروندان در استان قزوین جهت طرح مسائل قضائی و رفع آن با رئیس کل دادگستری استان دیدار نمودند.


حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی در این راستا بیان نمود: دغدغه اصلی دستگاه قضا رسیدگی به امور قضائی شهروندان است که این امر سبب تحقق بخشی از دستورالعمل جامع حفظ کرامت و ارزشهای انسانی در قوه قضائیه می گردد.
 


وی افزود: مردم نباید علاوه بر مسائل و دعاوی موجود میان خود و طرف دیگر پرونده درگیر سایر مسائل جانبی باشند، چرا که این موضوع سبب می شود تا روح و روان شخص آزرده تر شده و سبب بدخلقی و در ادامه بروز برخی جرایم در سطح اجتماع شود.


رئیس کل دادگستری قزوین اظهار نمود: در دیدار‌های هفتگی که به صورت مستمر برگزار می‌شود، تلاش می گردد زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان و تسریع در احقاق حقوق آنان بیش از پیش فراهم شود.


گفتنی است شهروندان جهت طرح مشکلات قضائی خود می توانند درخواست خود را  بصورت مکتوب طی هفته با مراجعه به دفتر رئیس کل دادگستری استان ارائه نمایند، که پس از آن جهت ملاقات حضوری با رئیس کل با مراجعین محترم تماس حاصل خواهد شد.