X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مهر 1398

توسلی زاده: حل مشکلات و ارتباط بی واسطه با مردم از برنامه های اساسی دادگستری است

رئیس کل دادگستری در دیدار با امام جمعه کرمانشاه گفت: حل مشکلات مردم و ارتباط نزدیک و بی واسطه با ایشان از برنامه های اساسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، دکتر توسلی زاده با حضور در بیت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با ایشان دیدار و بر حل مشکلات مردم و ارتباط نزدیک با آنها تاکید کرد.

وی با تشریح برنامه های خود و با اشاره به سند تحول قضائی رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: کاهش پرونده های موجود ، کاهش ورودی پرونده ها و پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

توسلی زاده با اشاره به اینکه تکیه به مردم سبب حل مشکلات می شود یادآور شد: توسعه فرهنگ صلح و سازش در بین مردم که از مبانی روایی و فقهی پرباری در اسلام برخوردار است و نیز حل مشکلات مردم و ارتباط نزدیک و بی واسطه با ایشان و همچنین کاهش جمعیت کیفری استان از جمله اقدامات اساسی است که در اولویت برنامه ها قرار دارد.

در ادامه آیت الله علما نیز بومی بودن و شناخت کافی رئیس کل دادگستری از استان کرمانشاه و نیروی انسانی موجود در دادگستری و آگاهی از مسائل استان را از امتیازات مهم دانست و با تایید برنامه های ذکر شده  بر اجرای آنها تاکید کرد.