X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: جمعه 12 اردیبهشت 1399

تاکید رئیس قوه قضائیه بر پیگیری قانونمند مطالبات کارگری و حل مشکلات آنها

آیت الله رئیسی از کارگران به‌عنوان نیرو‌های مومن به انقلاب و نظام و دلداره رهبری یاد کرد و مطالبه‌گری برای رفع دغدغه‌های شغلی و معیشتی را حق آن‌ها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، نشست ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران شرکت هپکو عصر روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در دفتر رییس قوه قضاییه برگزار شد.

نمایندگان کارگران خواستار تعیین نماینده ویژه رییس قوه قضاییه برای ارتباط مستمر با آن‌ها در پیگیری پرونده شدند که آیت‌الله رئیسی یادآور شد این مسئولیت در جلسه روز سه‌شنبه با فعالان کارگری به سازمان بازرسی کل کشور تفویض شد.

رییس قوه قضاییه در پایان این نشست تاکید کرد: تصمیمات این جلسه در قالب یک بسته پیشنهادی به معاون اول رییس جمهور و مسئول ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منعکس تا در مبادی ذی ربط مطرح و اقدام لازم صورت پذیرد.

آیت الله رئیسی، با تاکید بر لزوم حل ریشه‌ای مشکلات هپکو، ابراز امیدواری کرد واگذاری این شرکت به ایمیدرو گام جدیدی در جهت احیا و بازسازی خط تولید آن و تزریق نقدینگی برای تلاش کارگران در عرصه جهش تولید باشد.

رییس قوه قضاییه، از کارگران به‌عنوان نیرو‌های مومن به انقلاب و نظام و دلداره رهبری یاد کرد و مطالبه‌گری برای رفع دغدغه‌های شغلی و معیشتی را حق آن‌ها دانست.

آیت‌الله رئیسی در عین حال متذکر شد: حرف حق و پیگیری حقوق صنفی باید با روش‌های درست و قانونی مطرح شود تا مورد سوءاستفاده بدخواهان نظام و کشور قرار نگیرد و چرخه تولید نیز لحظه‌ای متوقف نشود.