X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 07 اردیبهشت 1399

تأکید رئیس قوه قضائیه بر مراعات پرونده های مربوط به کسب و کار و تأثیر گرفته از بحران کرونا

آیت الله رئیسی در بازدید از دادسرا و دادگستری شهرستان ری، خواستار مراعات پرونده های مستاجران ، چک های برگشتی و مهریه با توجه به تعطیلی کسب و کارها در ایام شیوع کرونا شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، آیت الله رییسی به صورت سرزده از دادسرا و دادگسترى شهرستان رى بازدید و بر اجراى سریع و به موقع احکام و در دادگاه‌هاى خانواده بر ارائه فرصت به منظور صلح و سازش در میان زوجین و ارجاع پرونده‌هاى خانواده در بدو امر به شورا تاکید کرد.
                 
بازدید آیت الله رئیسی از دادسرای ری

طی این بازدید یکى از مراجعان در دیدار با آیت الله رئیسى از اجاره دادن خیابان روبروى دادسرا انتقاد کرد و خواستار تحقیق پیرامون مسائل شهرستان رى شد.

رییس قوه قضاییه در این بازدید همچنین بر شنیده شدن حرف مردم، رسیدگی با حوصله به پرونده‌ها و احقاق حق تاکید کرد و سپس در بازدید از واحد اجرای احکام خانواده در دادگسترى این شهرستان، دستور رسیدگى به مشکل پیرمردى را که عنوان می‌کرد از ورود وى به دادسرا جلوگیرى شده، صادر کرد.

رییس قوه قضاییه همچنین راهنمایى‌هاى لازم را در خصوص مشکل حقوقى یکى از مراجعان که سرباز بود، به وى ارائه کرد.

بازدید آیت الله رئیسی از دادسرای ری

تاکید بر مراعات نسبت به پرونده مستاجران، چک‌های برگشتی و مهریه با توجه به تعطیلی کسب و کار در ایام کرونا از مواردیی بود که در این بازدید مورد تاکید رییس قوه قضاییه قرار گرفت.