X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اسفند 1398

بهره‌مندی کودکان کار و اتباع بیگانه از مزایای آموزش راه دور/ توزیع اقلام بهداشتی درمیان کودکان کار

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، کودکان کار و اتباع بیگانه به ویژه در روستاهای کم برخوردار ری مانند سایر دانش‌آموزان از مزایای آموزش از راه دور بهرهمند می‌شوند.

غلامرضا معینی فرد اظهار داشت: مدارس از طریق سایت، فضای مجازی و بسته های آموزشی مواد درسی را آموزش می دهند تا دانش آموزان در این ایام از شیوه های آموزشی استفاده کنند. به دانش آموزان در فضای مجازی تکلیف داده شده و بازخورد آن نیز از همین طریق دریافت می شود. پرسش ها نیز در خلال تکالیف به دانش آموزان ارائه شده تا درس ها برای آنها تداعی شود.

وی افزود: حدود 42هزار دانش آموز در 145 مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می‌کنند.

توزیع اقلام بهداشتی و پیشگیری از کرونا بین کودکان کار اصفهان


 تعدادی اقلام بهداشتی و پیشگیری از کرونا با همکاری مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تهیه، در اختیار یکی از سازمان های مردم نهاد شهر اصفهان قرار گرفت و میان کودکان کار توزیع شد.

شیوع ویروس کرونا در سطح کشور از جمله اصفهان تاحدودی شهروندان را خانه نشین کرده است.

برخی کسب و کارها این روزها رونقی ندارد و مردم خریدار آن‌ها نیستند، مدارس نیز تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹  تعطیل شده و کودکان در خانه هستند.

اما کودکان زحمت‌کشی هم هستند که این روزها نه کسب و کار را تعطیل کرده اند و نه در خانه نشسته اند.

کودکان کار، آن‌هایی که در این روزهای شیوع کرونا در شهرمان و تعطیلی مدارس بیش از قبل در سطح شهر هستند تا نانی به دست آورده و روزی رسان خانه باشند.

 پس از گذشت یک هفته اکنون تعدادی اقلام بهداشتی و پیشگیری توسط مردم و مسوولان شهر اصفهان تهیه و بین کودکان کار توزیع شد.

در این اقدام بسته‌ هایی از اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی، دستکش، بروشور آموزشی همراه با آموزش چهره به چهره توسط تعدادی از نیروهای داوطلب موسسه مردم نهاد به کودکان کار تحویل داده شد.