X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مهر 1398

بازدید مدیر کل بازرسی سازمان زندان های کشور به همراه نمایندگان قوه قضائیه از زندان مرکزی تبریز

در راستای رفع مشکلات زندان مرکزی تبریز ،مدیر کل بازرسی سازمان زندانهای کشور به همراه نمایندگان قوه قضا ئیه از زندان مرکزی تبریزبازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، نوروزی، مدیر کل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی  به شکایات زندانهای کشور به همراه نمایندگان  قوه قضائیه در معیت محمدیاری مدیر کل زندانهای استان از بخش های مختلف زندان مرکزی تبریز بازدید کرد.

مدیر کل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی  به شکایات سازمان زندانهای کشور در بخشی از این  بازدید با حضور در قسمت های مختلف  اداری وگفتگو با پرسنل،  به مشکلات و پیچیدگی کار در زندان و مشکلات خاص و فضای فیزیکی فرسوده و ابنیه قدیمی زندان مرکزی تبریز اذعان کرد.

وی خطاب به کارکنان اظهار داشت: با وجود این سختی ها ، کار در زندان را نعمت الهی و خدمت به انسانهای آسیب دیده را توفیق و توشه ای برای عقبای خویش بدانید و مطمئن باشید هر چقدر در راستای حل مشکلات و معضلات ارباب رجوع و مددجویان جدیّت و اهتمام بخرج دهید در نزد خداوند ماًجور و گرامی خواهید بود.

نوروزی با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف زندان و دیدار چهره به چهره با مددجویان فعالیت های اصلاحی و تربیتی و برنامه های قرآنی و فرهنگی در زندان تبریز را چشمگیر ارزیابی و بر رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی تاکید کرد.

وی یکی از آسیب های عمده در کار زندانبانی را، عادی دانستن شرائط تکالیف سازمانی  و گرفتار آمدن در دام روزمره گی و تکراری شدن امور معرفی و گفت:باید همواره هوشیاری،دقت،سرعت و رعایت جدی دستورالعمل ها و شیوه نامه های سازمانی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم تا خدای نکرده دچار آسیب نشده و مجموعه را از عواقب احتمالی ساده انگاری امور و سهل انکاری دور سازیم .

بر پایه این گزارش نوروزی به همراه نمایندگان قوه قضا ئیه از بندها و خوابگاه مددجویان و بخش های اداری و ابنیه و استحکامات فیزیکی زندان و پروژه های در حال ساخت این زندان بازدید کرد.