X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: شنبه 20 مهر 1398

بازدید رئیس کل دادگستری ایلام از مرز بین المللی مهران/تاکید بر نظارت خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام، معاونین رئیس کل، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهران در مرز بین‌المللی مهران حضور یافتند و بر نحوه خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین نظارت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی دهقانی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام، معاونین رئیس کل، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهران، صبح روز جمعه در مرز بین‌المللی مهران حضور یافتند و بر نحوه خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین نظارت کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت در این ایام دوستداران و ارادتمندان اباعبدالله الحسین علیه السلام با ارائه خدمت به زائرین محترم جلوه‌هایی از عشق و دلدادگی به ساحت امام حسین علیه السلام را می‌آفرینند و مسئولین، نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی همه در ارائه خدمت به زائرین مشغول انجام وظیفه هستند و در این راستا دستگاه قضایی استان به فراخور وظیفه و تکلیفی که دارد هم از بعد نظارتی و هم از جهت رسیدگی مشغول انجام وظیفه است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در ادامه گفت: جهت ارائه خدمات قضایی مطلوب به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام از هفته گذشته قضات کشیک دادسرا و دادگاه، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک و یک شعبه شورای حل اختلاف در پایانه مرزی مهران مستقر شده است و به صورت شبانه ارائه خدمت می‌نمایند.

طبق گزارش روابط عمومی دادگستری استان ایلام،  در چند روز گذشته این دومین باری است که رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایانه مرزی مهران حضور می‌یابد و بر نحوه خدمات رسانی به شرکت کنندگان کنگره عظیم اربعین نظارت می‌نماید.