X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 دی 1398

بازدید بازرسان نظارت بر حقوق شهروندی قوه قضائیه از ندامتگاه تهران بزرگ

در راستای نظارت مستمر بر نحوه اجرای قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی، معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه دادیار دادسرای عالی کشور و مدیر کل نظارت و ارزیابی سازمان قضائی نیروهای مسلح از اندرزگاه های مجتمع بازدید کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از اداره کل زندانهای کل استان تهران، حسینی، جواهری، حاج محمدی، میرزایی مطلق، دهقانی نیا، مقدمی، و رازقندی از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه اسدیان دادیار دادسرای عالی کشور و پارساپور مدیر کل نظارت و ارزیابی سازمان قضائی نیروهای مسلح از سطح اندرزگاه های مجتمع بازدید و با مددجویان گفتگو نمودند.

رازقندی دبیر هیات بازدید کننده با اشاره به نظارت بر اجرای سیاست ها حقوق شهروندی و رعایت کرامت انسانی در زندانهای کشور گفت: این بازدید در راستای رسیدگی بیشتر به وضعیت مددجویان صورت گرفته و بازدید کنندگان ضمن ملاقات  با مددجویان،مشکلات قضایی آنان را بررسی کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران رعایت حقوق شهروندی زندانیان را هدفی بسیار مهم توصیف و بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای تحقق این هدف تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی به مددجویان وافزایش آگاهی مهمترین نقطه عطف در ارتقاء خدمات در زمینه حقوق شهروندی برای مددجویان می باشد