X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: چهارشنبه 07 خرداد 1399

آیت الله رئیسی: تنقیح قوانین در مجلس باید در جهت حل مشکلات مردم باشد

رئیس قوه قضائیه گفت: منتخبان مجلس، نماینده مردم‌اند و داشتن دغدغه مردم، مشکل مردم و گرفتاری‌های مردم و ارائه راه‌کارها در این رابطه، مسأله محوری است که تنقیح قوانین در مجلس باید در جهت حل مشکلات مردم و رشایبت آنها باشد .

آیت الله رئیسی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم، درباره توقع مردم از مجلس جدید، اظهار داشت: نخست به منتخبانی که مردم به آن‌ها اعتماد کردند تبریک می‌گویم؛ نکته اول، درباره مجلس این است که مانند همه جای نظام باید همواره خداباوری را در رأس امور قرار داد.

وی افزود: نکته دوم، مردم باوری است که منتخبان مجلس، نماینده مردم‌اند و داشتن دغدغه مردم، مشکل مردم و گرفتاری‌های مردم و ارائه راه‌کارها در این رابطه، مسأله محوری است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مسأله محوری در تعیین اولویت‌ها و ارائه راهکار‌ها و راه حل‌ها برای این مسائل، بسیار مهم است که مجلس باید دنبال کند.

وی تأکید کرد: اصلاح ساختار‌های فسادزا از سوی مجلس یازدهم بسیار مهم است و نظارت بر دستگاه‌های اداری با همکاری قوه قضاییه که خود نیز مسئولیت نظارت را بر عهده دارد، بسیار اهمیت دارد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: تنقیح قوانین در مجلس بسیار اهمیت دارد ان شاءالله در این دوره از مجلس گام‌هایی که برداشته می‌شود در جهت حل مشکلات مردم و رضایت مردم باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد:​ ما نیز در خدمت مجلس خواهیم بود و امیدواریم محصول این همکاری که با دولت، مجلس و همه بخش‌ها داریم؛ افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.