X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 آذر 1398

افتتاح ساختمان جدید ستاد دیه اصفهان با حضور رئیس سازمان زندان ها

با حضور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ساختمان جدید ستاد دیه استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از روابط عمومی زندانهای اصفهان، دکتر جهانگیر در مراسم افتتاح این مرکز گفت: ستاد دیه یادگار اقدام ارزشمند شهید بزرگوار لاجوردی است و امروز بعد از گذشت سی سال از فعالیت این ستاد صلابت و سلامت این نهاد زبانزد است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در جمع تعدادی از خیرین استان اصفهان سخن میگفت در ادامه افزود: کار شما خیرین اقدامی ارزشمند است که آثار مثبت آن تا همیشه در زندگی شما باقی خواهد ماند.

وی اظهار داشت: در جامعه شناسی اصلی به عنوان تراکم بی کسی داریم که یک فرد در مشکلات خودش تنها و بی یاور است و این موضوع درباره برخی از زندانیان نیز صدق می کند که متاسفانه هیچ کسی را ندارند تا به داد آنها برسد و شما خیرین با اقدام انسانی خود به آنها یادآور میشوید که جامعه شما را فراموش نکرده است.

جهانگیر با بیان اینکه توفیق این کار و خدمت به این بخش از جامعه نیز عنایت الهی است، گفت: ستاد ربع یک ستاد مردمی است که هدف آن کاهش آسیب های زندان و کاهش جمعیت کیفری است.

وی افزود: دقت و وسواسی که در این ستاد در مورد هزینه کرد کمک های خیرین وجود دارد مشان دهنده تعهد این مجموعه به خیرین است که یک ریال از پول های جمع آوری شده در جای دیگری هزینه نشود.

این مقام قضایی یاد آور شد: مردم اصفهان و خیرین آن در اغلب حوزه ها پیشگام بوده اند و امیدوارم روزی برسد که با کمک شما خیرین عزیز هیچ زندانی نیازمندی در این استان و حتی در کل کشور وجود نداشته باشد.

در ابتدای این جلسه سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور و همچنین گرجی زاده مدیرکل زندان های استان اصفهان گزارشی از فعالیت های ستاد دیه ارائه نمودند.

همچنین در پایان به تعدادی از خیرین فعال توسط رئیس سازمان زندان ها لوح سپاس اهدا گردید.