X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: شنبه 03 اسفند 1398

اعلام آمار رسمی منتخبان تهران در مجلس شورای اسلامی

نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه شهر تهران به صورت رسمی به شهروندان اعلام شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، شاخصه و مظهر مردم‌سالاری دینی که همان انتخابات است یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

در طول  بیش از چهار دهه از گذشت این انقلاب، ملت ایران همواره با حضور در صحنه انتخابات هم دشمنان نظام را ناامید ساخته و هم سرنوشت سیاسی خود را رقم زده اند .

روز گذشته یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح ‌آغاز و تا ساعت 24 ادامه یافت که براین اساس باید 290 نماینده از 208 حوزه انتخابیه در سراسر کشور انتخاب و راهی خانه ملت شوند.

طبق شمارش آراء از بامداد امروز به ترتیب در حوزه های انتخابی پیروزی کاندیداها از سوی مراجع رسمی اعلام شده و به اطلاع شهروندان کشورمان رسیده است.

در تهران نیز ، نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران از سوی سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور به صورت رسمی اعلام شد و طبق آمار اعلام شده، اصولگرایان به سرلیستی محمد باقر قالیباف از سایر فهرست های انتخاباتی پیشی گرفته‌اند.