X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 مرداد 1398

اعطای پنجمین جایزه حقوق بشر اسلامی به مرضیه هاشمی و محمد عزمی عبدالحمید/ عکس

کمیته جایزه حقوق بشر اسلامی پنجمین جایزه خود را به محمد عزمی عبدالحمید از مالزی و مرضیه هاشمی، مجری پرس تی وی اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، هیأت داوران سومین جشنواره کتب و پایان نامه‌های حقوق بشر امروز    (چهارشنیه 16 مرداد) در مراسم بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از محمد جواد ارسطا برای تألیف کتاب حقوق بشر اسلامی، محمد مهدی سیفی و محسن کشتکارپژوه برای تألیف پایان نامه مرتبط با حقوق بشر تقدیر به عمل آوردند.

 در این مراسم همچنین از عطیه قشونی رئیس مؤسسه صیانت از حقوق زنان و فعالیت‌های این مؤسسه و شیخ ابراهیم زکزاکی که نماینده وی در این مراسم حاضر بود، قدردانی گردید.

  .


پنجمین جایزه حقوق بشر اسلامی به محمد عزمی از مالزی و مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی اعطا شد

در مراسم بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، کمیته جایزه حقوق بشر اسلامی پنجمین جایزه خود را به محمد عزمی عبدالحمید نماینده رئیس شورای مشورتی سمن های اسلامی مالزی و مرضیه هاشمی، فعال حقوق بشر، تحلیلگر، مستند ساز  و مجری پرس تی وی اهدا کرد.

گفتنی است؛ سازمان همکاری اسلامی، در سال ۱۳۶۹ اعلامیه اسلامی حقوق بشر را در سطح دولت‌های اسلامی به تصویب رساند. این سازمان در سال ۱۳۸۷ بنا به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران سالروز تصویب اعلامیه اسلامی حقوق بشر مصادف با چهاردهم مرداد- پنجم اوت- را به عنوان «روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی» تصویب کرد.