X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 03 دی 1398

اتخاذ تصمیمات لازم جهت رفع موانع حقوقی و قضایی ۵ واحد تولیدی در سمنان

جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان با بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی استان سمنان و با هدف احیا ء و حفظ اشتغال این واحد‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۸ با حضور اعضا در دادسرای مرکز استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی استان سمنان با هدف احیاء و حفظ اشتغال این واحد‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمانی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در این جلسه گفت: رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی استان سمنان از جمله مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: در این ستاد تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی پنج واحد تولیدی استان سمنان در زمینه مشکلات با بانک‌ها و ادارات مختلف گرفته شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد چهار پیشنهاد در زمینه رفع موانع تولید در کمیته‌های جداگانه مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در چهارمین جلسه ستاد مطرح و مصوب شود.